Baby lijkt hongerig

<p>Goedenavond, </p><p>ik geef me zoon sinds gisterenavond 150 cc en dat gaat top. Nu sinds de fles van 18:30 uur komt hij niet diep in slaap blijft op ze knuist zuigen en ze speen spuugt hij na 2/3 zuigen uit. Heeft iemand misschien tips voor de volgende fles ? </p>

Ik deed bij mijn dochter altijd meer in de fles voor de avond. Ze kon zelf heel goed aangeven als ze genoeg had gehad, dan stopte ze gewoon met drinken en kon ze daarna lekker slapen. Probeer naar je kindje te kijken en niet te streng de hoeveelheden op de verpakking aan te houden. 

Wat weegt je kindje en wat drinkt hij in totaal? Als ons kindje gedurende decdag re weinig drinkt komt hij in de nacht vaker (meer honger) dus je zou over de dag verdeeld misschien iets meer kunnen geven als je niet aan de max zit. Of de laatste fles wat meer. Als je kindje het kan verdragen (niet door gaat spugen of zo vol zit dat hij niet meer kan slapen) ook een optie.

Mijn kindje woog afgelopen dinsdag 4790 en is 58,5cm lang. Hij kreeg gisterenavond van mij 160cc in plaats van 150cc/5schepjes. Hij krijgt 5 flessen per dag sinds ik naar 150 ben over gegaan

Terug
Bovenaan