baby loopt 2 weken voor op schema

Hi Dames,

Mijn baby'tje loopt inmiddels 2 weken voor op schema. Zijn groei komt overeen met een zwangerschapsduur van 38 weken i.p.v. 36 weken. Dit zou met mijn zwangerschapsdiabetes te maken kunnen hebben.

Zijn er hier meiden die weten of deze 2 weken echt veel te groot is of kan het gewoon een grote baby zijn. En is dit een reden om echt eerder in te leiden?

Hoop dat iemand van jullie iets meer weet. Maandag hebben we helaas de afspraak pas bij de gynaecoloog, vandaar....

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Hier ook een mama met een kindje die 2 weken voor ligt op schema. Dit betekent, in mijn geval in ieder geval, dat het net als haar broer en zus een grote meid wordt van rond de 8 pond. Ik heb geen ervaring met zwangerschapsdiabetes dus daar kan ik je verder niet bij helpen.

Groetjes Danielle
 
hoi
mijn derde kindje liep ook aardig voor hij was gewoon een grote baby. ook wel zo n 2 weken liep die voor.
ik ben gewoon natuurlijk bevallen met 40 weken.
bij de geboorte woog hij wel 4460 gram dus een aardige grote baby.
groetjes
 
Ik geloof wel dat ze daar extra opletten, omdat je zwangerschapsuiker hebt. Een kennis van mij heeft gewoon suiker en haar twee kindjes werden eerder ingeleid.

Maar kan bij jou anders gaan

Succes!
 
Een vriendin van mij is diabeet en bij haar is nu al gezegd dat haar beeb 2 tot 3 week eerder word gehaald. Als je suiker hebt heb je eerder kans op grote zware baby's. ze is in juni uitgerekent, maar weet nu al dat het half tot eind mei gehaald gaat worden.....

Ff afwachten wat de gyn zegt....

succes
 
onze jongste liep op het laatst ruim 3 week voor op groei.
Dit zonder zw,schapsdiabetes overigens.
Onze kids zijn alledrie (en ook de kleine die nu in de buik zit) 'gewoon' groter als gemiddeld.

Jongste was 9,5 pond en is met 40+1 natuurlijk gekomen.

Als het om diabetes gaat en het kindje met name ook voor jouw postuur buitenproportioneel dreigt te worden kan het idd zijn dat ze besluiten tot inleiden.
 
vergeten te zeggen ik had verder niks met zwangerschap diabetes.
en wel een groot kindje.
maar kan inderdaad dan in jou geval wel dat het eerder gehaald word. geen idee inderdaad is dat dan afwachten voor jou.
 
Maandag gewoon even vragen. Ze hebben ook groeicurve, misschien kunnen ze daar ook wat meer over vertellen. Zodat je een beter beeld hebt van het geheel.

Succes met de laatste loodjes!
 
Terug
Bovenaan