Baby Luxury webshop

Hoi mama's (in spé)
Ik had even een vraagje, ik zag laatst hier op het forum de webshop Baby Luxury voorbij komen. Ik heb hele leuke kleertjes gezien en super positieve recensies. Ik zit te denken om een aantal setjes te bestellen, ze hebben leuke sale. Wij willen bewust het geslacht niet weten en zij hebben veel keuze uit unisex.
Hebben jullie eens eerder besteld? Welk setje raad je echt aan?
https://www.baby-luxury.nl/kleding/boxpakjes-sets

Ik heb er nu 2x besteld. Wat is je vraag precies?
Alle katoenen setjes heb ik besteld en 2 boxpakjes. De stof is zeer aangenaam, katoen, daarom had ik ook besteld:)
Qua verzending geloof ik 2 dagen. De 1e keer had ik mijn bestelling de volgende dag al in huis.
Als je je vraag iets specifieker kan stellen, beantwoord ik m voor je?

BIBS spenen had ik besteld. Mega goede actie hebben ze.
Onesie comfy is een lekker confy setje en hun klantenservice is top! Je krijgt een handgeschreven kaartje, mooi ingepakt en reageren snel.
Thanx voor de tip van de sale! Ik ga even neuzen?

[quote quote=10442069]BIBS spenen had ik besteld. Mega goede actie hebben ze.
Onesie comfy is een lekker confy setje en hun klantenservice is top! Je krijgt een handgeschreven kaartje, mooi ingepakt en reageren snel.
Thanx voor de tip van de sale! Ik ga even neuzen?[/quote]Comfy* bedoelde ik☺
Hun maillotjes zijn trouwens ook fijn!

Oh wat leuk dit! Ik heb vorige week besteld en oprecht super toffe service. Ik had perongeluk een t3 bibs speen erbij besteld, ik ben van mijn eerste kindje zwanger, dus wist het verschil niet. Ik heb toen de t3 mogen houden en kreeg 2 (!) T1 GRATIS opgestuurd! Echt zo ontzettend tof!
En fe kleertjes zijn van een heel zacht stofje. Ik raad ze echt iedereen aan! Ze zijn volgensmij nog niet zolang geleden begonnen, maar als je wat nodig hebt, zeker hen supporten en bestellen ??❤

Zoals zaaraerts zegt, echt een hele fijne service. Ik kreeg een boxpakje cadeau.
Ze zijn net paar maanden online, gun hen zeker alle support. Zou zo leuk zijn als ze ineens veel bestellingen ontvangen! De bibs zijn het goedkoopst bij hen en ze hebben sale☺ laten we hen massaal supporten☺

Ik heb mijn bestelling vandaag ontvangen! Jullie ook? Wederom een leuk geschreven kaartje, een extra pakje en super snel in huis?

Terug
Bovenaan