baby massage

A

Anoniem

Guest
Ik heb me oopgegeven voor babymassage, maar ik weet helemaal niet of dat leuk is.

Doet iemand dat of heeft iemand dat gedaan?
En hoe was/is dat?

Groetjes

hoi hoi

de meeste baby's vinden het HEEEERLIJK
ik heb het bij Ryan gedaan (alleen de basis dan he) in het ziekenhuis
de pedagogisch medewerkster heeft me dat daar geleert,
Zei deed het ook wel eens als ze 's middags voor mij de fles gaf als wij even niet aanwezig waren in het ziekenhuis.

De armpjes en handjes mag niet van Ryan hahaha dat vind die minder
maar op de beentjes en voetjes HEEERLIJK vind die dat
doe het meestal na het badje voor het slapen gaan want het schijnt ook slaap op te wekken duss

heel veel succes en plezier

Groetjes moekje

Hoi,

Sorry voor het eerlijke antwoord, maarreh ik vond er geen donder aan. Mijn dochtertje zat me alleenmaar dom aan te kijken, zo van: "moet ik dit lekker vinden of zo" en plaste er elke les er lekker op los (soms wel 2 a 3x, ha ha).Dus tip: neem genoeg hydrofiel luiers mee, in ieder geval 3 of 4 en handig is ook wel zo'n onderlegger uit het kraampakket, als ze dan plassen wordt het daar in opgenomen en lekt niet door op het matje/kussen wat eronder ligt.

groetjes,
xx Roos xx

Ik heb het ook gedaan met Birgit, omdat ze erg ondrustig was en veel huilde. Ze vond het wel mooi daar, maar het was bij iemand thuis die daar een soort "praktijkje" had en ik kreeg prive les... Het verschilt ook wel waar je bent, dat prive vond ik wel fijn, met Birgit had ik het niet fijn gevonden in een groep. Ik heb ook meteen aroma theraphie gehad, dat gebruik ik nog steeds wel, maar de hele massage nietecht, soms op het aan kleed kussen de beentje enzo en bij krampjes de buik, verder niet de "hele"massage in 1 keer.
Ik vond het erg leuk! Je bent lekker met je kindje bezig en leert het zo nog een beetje beter kennen.

Evelien

Hoi,

Ik heb ook een cursus babymassage gedaan en ik vond het leuk! Ook Vera lag heerlijk relaxt te liggen als ze gemasseerd werd. Het is gewoon heerlijk om op een ontspannen manier het lichaampje van je kleintje te leren kennen. Verder vond ik het gewoon gezellig om met andere meiden en kleine mensjes een uurtje in de week te kletsen.
Zo'n onderlegger uit het kraampakket is inderdaad geen overbodige luxe.

Groetjes Karin

Haha die Roos
Geweldig hoe je het omschrijft.
Ik heb me opgegeven, maar misschien krijg ik van mijn zoon ook wel zo'n reactie. "moet ik dit leuk vinden"
Ik vind 'm echt goed, hahaha

Ha Ha Ha Ik weet wel waar roos het over heeft. Hidde vind het wel lekker maar plaste ook 2 of 3 keer. Lekker dan als ze daar liggen zonder luier......
Nu thuis doe ik het maar met luier en dan alleen de rest er om heen en dat gaat beter.
Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan