Baby mee naar strand

<p>Hoi,</p><p>Zouden jullie een baby van 4 maand met deze temperaturen meenemen naar het strand/meer?</p><p>Ik ben bang dat het daar veel te warm voor haar is en haar er geen plezier mee doe. Ik heb wel een strandtentje voor baby's.</p><p>Groetjes</p><p> </p>
 
Mijn zoontje van 4 mnd zou ik met deze temperaturen zeker niet meenemen naar het strand. Hij is van zichzelf onwijs warmbloedig en heeft het al snel heel warm, dus nee, wij blijven met dit weer lekker binnen met de gordijnen dicht ? Maar doen wat goed voelt hoor, op je eigen gevoel af gaan. Misschien is het bij jullie thuis wel bloedheet en is het juist op het strand voor je dochtertje lekker omdat er dan misschien een zuchtje wind is! ? Xx 
 
Ik zou het ook niet doen, wij hebben ons zoontje van bijna 3 op vakantie bij huisje gehouden totdat temperaturen en zonsterkte zakte en toen even naar het strandje. Hij vindt het nu nog moeilijk om aan te geven of hij bet warm of koud heeft, baby’tje van 4 maanden kan dit niet en kan niet aangeven of ze ziekjes wordt van de hitte.  
 
Mijn dochter is ook warmbloedig van zichzelf en het is nu zelfs in de schaduw warm daarom denk ik ook dat het beter niet kan. in ons huis is het nog redelijk koel, denk dat dat voor haar het fijnst is.
Bedankt voor jullie mening!
 
Terug
Bovenaan