baby mee of niet?

hoi dames

ik vroeg mij af wat jullie zouden doen?

We zijn vandaag naar een fantasy evenement geweest, het is outdoor en druk
je hebt dixies als wc's en alleen buiten het terrein is er een verschoontafel
geen magnetrons enzovoorts
het is ook ver rijden

zou jij je baby meenemen?

ik zag er babies van amper 3 weken oud, dus echt van alle leeftijden gingen mee
de een in een grote kinderwagen, de ander in een slappe buggy (in kasteeltuinen)

nu merk ik dat ik direct een mening erover heb, ik koos ervoor om mijn kleine meid naar oma te doen zodat ze niet de lange warme autorit heeft en de hele dag in de wagen liggen, weer of geen weer, in die drukte pfff
ik vind het niet wat voor mijn meiske, nu kon ze bij oma lekker knuffelen en spelen en haar dutjes doen
als ze mee was zou ze niet lekker kunnen spelen maar alleen in de wagen zitten.
ik zag ook kleintjes helemaal verveeld in hun wagentjes

dat zou ik zo niet willen. wel heel schattig babietjes verkleed als duveltjes en engeltjes enzo maar ja
ieder zijn keus

groetjes sabine

Ja dat is idd ieder voor zich en het ligt er natuurlijk aan hoe het kindje zelf ook is...

Nova is over het algemeen overal mee naar toegeweest...
Maar die vond/vindt het geweldig in de buggy/wandelwagen...lekker rondkijken, beetje eten, beetje drinken en heeft altijd speelgoed in haar buggy...ook namen we vaak een draagzak mee dat ze daar ook afwisselend in kon om alles te zien...

Slapen was/is geen probleem voor onze kinderen, dat doen ze overal hoe druk het ook is.

En ik had altijd een thermoskan met gekookt water mee en een flesje bronwater dus flessen maken geen probleem...en verschonen doe ik heel vaak gewoon in de wagen...die van ons kan helemaal plat...dus dan liggen ze net als op een verschoon tafel.

Maar als jij je hier goed bij voelt dan is het toch prima hoe je het zelf gedaan hebt, als ze groter is zal ze vast wel een keer mee kunnen.

Liefs randy

IK snap je helemaal, ik had Jurjen ook elders onder gebracht. later als ze groot zijn kan het ook nog wel.
vooral als het druk is zien ze zo veel. de indrukken kunnen ook teveel zijn

maar idd ieder zijn keus hierin.

groetjs maaike

hio dames

ja ik wil ook niemand afvallen die een andere keuze gemaakt heeft hoor.
Mara gaat bijna overal mee naar toe.
alleen deze dag niet, ze is zo beweeglijk en wil staan en lopen, het loopstoeltje is al lang niet meer genoeg voor haar. ik zou haar straffen als ik haar meenam, ook vanwege de lange warme autorit.

eentje was echt zielig, kopstaartbotsing een paar straten voor de fair, en daar stonden ze dan met hun kleine baby in de armen. zo sneu

hoi hoi

ja het zijn van die keuze waar veel mensen anders over kunnen denken.
ik denk ook het het meeste aan je kindje zelf ligt hoe makkelijk die in de wagen slaapt en mee gaat. of hij of zij zich zou vermaken in de wandelwagen.

ik zou het denk ik ook niet hebben gedaan of alleen een halve dag maar niet de hele dag. (lig er ook aan hoever rijden) als je half uurtje is dan is het niet zo erg maar 2 uur vind ik dan wel weer erg veel gevraagd voor zo`n kleine.

hoewel ik het wel weer goed vind als ze overal mee heen gaan en zo. (maar vind het vooral afhankelijk van veel factoren)

kuss

Terug
Bovenaan