baby met 11.5 week al voelen??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik ben vandaag 11.5 week zwanger van ons tweede kindje. Nu voelde ik mijn eerste ook al redelijk vroeg met 17 weken en nu schijn je een tweede eerder te kunnen herkennen,   maar met 11.5 week al?? Zijn er hier meer met die ervaring??
Ik vroeg me af of het echt al kon zijn??

Groetjes Amber

Hoi,

Toen ik zwanger was van mijn zoontje, voelde ik rond 14 weken al wat gebonk/gekriebel waarvan ik zeker wist dat het niet mijn darmen was. Natuurlijk niet elke dag, maar wel een paar keer in de week. Vanaf 17 a 18 weken werd dit vaker en was het vaak elke dag.

Nu ben ik weer zwanger, van een tweeling, en voel ik al vanaf 11 weken wat in mijn buik, waarvan ik ook zeker weet het dat niet mijn darmen zijn. Ik voel echt wel het verschil tussen een borrel/luchtbel en getik vanbinnen. Nu ben ik bijna 14 weken zwanger en voel ik dit een paar keer per week, vaak als ik op de bank lig te rusten na een drukke dag of als ik op een stoel zit.

Groetjes Saskia

Ja, bij mij was het ook al heel vroeg. Ik durfde het pas met 15 weken echt toe te schrijven aan de baby, omdat ik enorm veel last van mijn darmen heb altijd. ook daarvoor voelde ik al regelmatig allerlei gerommel onder in mijn buik maar ik  hield mijzelf voor dat het gewoon wat lucht  was in mijn darmen. tot ik mijn moeder en mij zus (is even ver als ik) daarover eens wat vroeg. Zij herkenden het gelijk.
Dus ...... lekker van genieten!!!!!!!!!!!!!!  

Hoi hoi,

ik voel de kleine ook al heel vroeg ook rond de 11 weken een kriebel en rond de 12,5 week een bonkje.
Mijn verloskundige zei dat dit mijn darmen waren maar mijn gynacoloog en de vrouw van de echo zeggen allebei dat het de baby is.
Omdat de placenta recht achter de baby ligt voel ik het eerder.
Dus ik laat ze maar mooi zeggen en denk wat ik voel.
En nu ben ik 20 + 6 dagen zwanger en voel ik de  baby nog steeds al een bonkje.
Maar nu veel vaker.
In het begin was het als ik rustig op bed lag en op mijn Haf buik/ haf zijkant lag.
Had er een deken onder gedaan omdat ik anders  bang  was ik op debaby zou liggen.
maar dat kan helemaal niet en op  je buik slapen kan geen kwaad  volgens de gynacoloog.
Je gaat vaneigens anders liggen.
En inderdaad slaap nu vaker op mijn zij want buik is niet meer zo fijn.

Groetjes Fanny.

Terug
Bovenaan