Baby met koorts

<p>HELP! </p><p>Mijn zoontje van 9 weken heeft koorts 39.5 wie weet of dit kwaad kan? Moet ik een dokter bellen? </p><p>Mijn kraam verzorgster zei toen ze hier was dat baby’s onder de 12 weken geen koorts mogen hebben</p><p>groetjes </p>

Je hebt speciale paracetamol zetpillen voor baby's. Die werd door het cb geadviseerd als ze koorts krijgen na een inenting.
Als je die niet in huis hebt. De kleine luchtig aankleden. Hij moet de warmte kwijt raken. 

Gebeld met de huisartsen post! Moet m een zetpil geven.. vind ik zelf een beetje eng.. ben zelf niet zo van de medicijnen.. maar als de kleine zich er maar beter ban gaat voelen! 
Me nichtje had zetpillen in huis die ze even heb gebracht? dus voor Vanacht hoop ik dat de kleine goed slaapt 

Een zetpil is paracetamol, dus het valt mee. Geen antibiotica oud. Maar wel even goed in de gaten houden en als je wel onzeker bent of je vertrouwt het niet: huisarts weer bellen. Jij bent de moeder en jij weet zelf het allerbeste of dat nodig is! Sterkte en beterschap. 

Terug
Bovenaan