baby met schisis

hallo ,

ik ben sieuwke en op dit moment bijna 28 week zwanger van onze derde zoon.

bij onze 20 week kwamen ze erachter dat onze mooie zoon schisis((hazenlipje ) heeft zijn er meer ouders die dit op dit moment meemaken.

ik kan namelijk heel weinig forums vinden die daar over gaan .

groetjes sieuwke

 
Ik heb zelf geen kind met schisis, maar ken er wel eentje van het kdv waar ik heb gewerkt. Vandaag de dag kunnen ze dit heel goed opereren, je ziet er nog weinig van. Wel had hij moeite met het drinken uit een beker toen hij groter werd.
Ik weet niet waar je via een forum kunt praten met andere ouders.

Groetjes Miranda
 
dank je wel propke,

ik heb ook gezocht op internet naar een forum..
maar heb daar ook wienig gevonden.

zolas wij nu weten heeft hij alleen maar een lipspleet . dus problemen met drinken wordt niet verwacht..

ben bang dat er toch nog een taboe op hangt terwijl het inderdaad tegenwoordig heel mooi te herstellen is .
 
hi
google eens op forum schisis ..

succes .
er bestaan speciale flessen spenen voor kinderen met een schisis.

en ze kunnen mooi hersteld worden hoor.
fijne zwangerschap verder
 
Hoi

Heb je al eens gekeken op het forum van BOSK?
Deze organisatie komt op voor de belangen van onder andere mensen met een schisis.
Daarnaast heb je www.schisis.nl met ook een forum, zowel voor jongeren als volwassenen.
Als het goed is ben je al in contact gebracht met het lokale schisisteam, zij kunnen je goed vertellen wat je te wachten staat en wanneer welke stappen plaats gaan vinden. Ook begeleiding met evt voedingsproblemen kun je vooraf regelen.

Succes en veel geluk met je kindje
 
@sdbj,
ja we hebben al gesprekken gehad met het schisiteam . en afgelopen week een 3d echo gehad van onze kleine man dus we weten hoe zijn gezichtje eruit ziet .
ik had een beetje ""gehoopt"" dat er via een forum met meer ouders met kindjes met schisis.
 
Terug
Bovenaan