baby minder actief

onze baby is altijd de hele dag door flink actief, alleen vandaag heb ik het nauwelijks gevoeld! Ja nu net omdat het de hik heeft.
Das even een opluchting, een teken van leven.
Hebben jullie dat ook dat je af en toe je kindje niet voelt??
Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam,

Heb dat idd ook wel eens. Dat je de baby eventjes een dagdeel wat minder voelt. Geeft altijd wel een schrik effect. Let gewoon op dat je het door de dag heen wel af en toe voelt. En als je twijfelt altijd bellen, beter te vaak dan te weinig.

Gr Marloes

Mirjam,

Toevallig heb ik vandaga de baby ook heel erg weinig gevoeld en normaal is het echt een hele actieve baby. Volgens mij kan het geen kwaad hoor.

en als je twijfelt dan gewoon even de verloskundige bellen.

Gr. Joyce

Hi Mirjam,

Ik had dat een tijdje terug. Toen voelde ik de kleine ook een paar dagen nauwelijks. Mijn verloskundige ging er nauwelijks op in.
Maar ik weet nog van de vorige keer, dat het niet erg hoeft te zijn. Het kan ook zijn dat je er soms met je gedachten helemaal niet bij bent en dat je dan de kleine minder voelt.

Bij twijfel natuurlijk altijd aan de bel trekken bij je verloskundige!

Gr. Tamara.

Ik heb het ook een paar dagen gehad. Dat in combinatie met een weinig groeiende buik, was voor de gyn reden om even wat uitgebreider naar de kleine te kijken.
Tijdens de echo bleek de kleine een kleine groeiachterstand te hebben. Daarna nog aan de CTG, maar dat was gelukkig allemaal goed.
Sinds die tijd voel ik de kleine gelukkig ook weer meer. Misschien dat die zich even wat rustig heeft gehouden om wat beter te kunnen groeien (hoop ik). Volgende week woensdag krijg ik een uitgebreide groeiecho, ben benieuwd!

Maar als je je er zorgen om maakt, gewoon de VK of gyn bellen (waar je onder behandeling bent). Ook daar zijn ze voor!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan