Baby minder voelen

<p>Vandaag ben ik 22+3 zwanger. Ik voel vanaf week 17 de baby eigenlijk goed en mijn partner sinds 1,5 week ook. Het is een echte drukte maker. Maar nu sinds vrijdag voel ik de baby wel nog, maar echt een stuk minder ... Hoog uit 1x per dag. </p><p>Ik lees op internet dat je vanaf week 28 pas elke dag de baby hoeft te voelen.</p><p>Wat denken jullie? Toch maar even de VK bellen of even zo accepteren.</p>

Bij twijfel altijd bellen, daar zijn ze voor en ze kunnen je eventueel geruststellen. Niet denken dat je misschien "voor niets" belt. Natuurlijk kan het zijn dat je de baby gewoon even wat minder voelt, dat kan bij dit aantal weken prima, maar als je ongerust bent gewoon even bellen. 

Bel in vredesnaam je vk. Je gaat toch niet afwachten en dan erachter komen dat je telang hebt gewacht. En al helemaal niet zon beslissing afhangen van het internet 

Inderdaad direct bellen en ga even op de bank of bed liggen en leg je handen op je buik je moet je kindje minstens 1x voelen in een uur tijd misschien ben je zelf druk geweest en heb je het gewoon niet gevoeld maar beter zekerheid 

Bij 22 weken mag dit. Je BM kan flink zijn gegroeid en mogelijk is er nu in verhouding meer vruchtwater. Alleen jij maakt je zorgen en daar is echt de verloskundige voor. Even bellen en naar het hartje laten luisteren!

Inderdaad rustig gaan liggen, volgens mij is het op je linkerzij het beste! Dan zou je normaal wel iets ‘moeten’ voelen na een tijdje. Maar als je het niet vertrouwt gewoon bellen, daar zijn ze voor! 

Terug
Bovenaan