Baby minder voelen

<p>Ik ben nu 22+2 zwanger... vanmorgen voelde ik (net als de afgelopen 2 weken) de gehele dag wel.. soms natuurlijk tussenpozen maar toch.. best veel. In de middag tot nu eigenlijk helemaal niks meer gevoeld..ik heb alles gedaan in mijn optiek om de kleine meid even wakker te krijgen... maar geen reactie.. liggen op linkerzijde, drukken op de buik, even stukje lopen en daarna afwachten.  Niks noppes nada.. herkent iemand da dat  je in de ochtend genoeg voelt en de rest van de dag niets meer.. </p><p>Lieve groetjes Noor</p>

Verloskundige bellen om te overleggen. Vaak mag je dan even langs komen om hartje te luisteren 
Het heeft idd een goed gevoel als je na minder bewegen hoort dat alles toch goed is

Rondom je huidige termijn is dat meestal niet zo zorgwekkend. Had ik zelf ook een paar keer last van. Vanaf 28 weken moet je je baby echt regelmatig voelen volgens een patroon. Maar als je je zorgen maakt altijd bellen naar je vk! Die kan idd hartje luisteren om te kijken of alles ok is!

Inderdaad vanaf 28weken wordt t belangrijk echt elke dag bepaalde maten leven te voelen. Het blijft een lastig ding, ik ben nu 31+2 en voel de ene dag enkel s ochtends wat, rest van de niks meer, om ‘s avonds in bed of dag erna continu geschopt te worden aan alle kanten.. 
ik probeer het te zien als een chill-dagje van de kleine, wij doen ook wel eens een dag wat minder. Als t langer zou aanhouden sws vk bellen, liever 7x teveel dan 1x te weinig. 
In jou geval zou ik niet meteen stressen, je hebt vandaag leven gevoeld passend bij je aantal weken, mocht t morgen nog altijd voor onrust zorgen gewoon bellen! 

Altijd je VK bellen als je met zoiets zit. Volgens mij is het wel eerder dan 28wk dat je je kind dagelijks “moet” voelen

Nij zeiden ze okk dat he oas vanaf 28 weken dagelijks je kindje hoeft te voelen maar 10 bewegingen per dag is eigenlijk al genoeg. Maar het moet ook weer niet minder worden dan je gewend bent. En bij twijfel altijd even bellen. Als het echt minder beweging is kan dit een teken zijn dat er iets niet goed is, dan wil je niet dat je het erbij gelaten hebt..

Dank jullie wel voor jullie reacties dames,  vanmorgen heb ik haar weer mogen voelen... niet zo heftig als anders.. maar toch. Dat maakt me weer wat gerust.  Ik ben niet het type dat zomaar zo snel de VK belt. Ik ben van eerst zelf proberen.

Niet om je ongerust te maken maar er zijn veel gevallen waar er dus wel iets aan de hand is dus ik zou altijd even bellen, nadat je zelf al geprobeerd hebt de kleine 'wakker' te maken

Terug
Bovenaan