Baby minder voelen

Nu 28+3 weken zwanger Ik voel de kleine elke dag wel bewegen maar het zijn geen harde bewegingen/schoppen <br />Soms voel ik wel een harde schop vanavond bijvoorbeeld en wat bewegingen vaak ook later op de avond en rest van de dag niet<br />En gister misschien 5x <br />Verder zijn het hele lichte bewegingen alsof ze in de verte is <br />Maar 1,5 a 2 weken terug voelde ik haar wel harder schoppen.<br />Moet ik me zorgen maken hierom en morgen bellen? Of hebben meer mensen dit<br />Baby is wel klein kwa groei maar het kon geen kwaad.<br />Het is ons eerste kindje dus ik weet natuurlijk niet hoe hard of vaak je het moet voelen op een dag
 
Als je je zorgen maakt kan je altijd bellen natuur! Tegen mij is laatst door de verloskundige gezegd dat naar mate je zwangerschap vordert, de bewegingen op een gegeven moment minder krachtig worden omdat je kindje minder ruimte heeft.
Ik merk ook veel verschil op momenten dat ik me relaxt of gestresst voel, wellicht heeft dat er ook nog wat mee te maken bij jou?
 
De linkerzij is wel beter voor de doorbloeding van basrmoeder en placenta dat is mij verteld bij beide zwangerschappen op je rug schijnt niet zo goed te zijn. Maar zolang jij je kleintje nog iedere dag voelt is er niks aan de hand. Als je je erg zorgen maakt gewoon je vk bellen en dan gewoon ff extra controle of hartje luisteren. Misschien is de kleine gewoon ff een x lui. Je moet wel iedere dag een x gevoeld hebben
 
[quote quote=10484549]De linkerzij is wel beter voor de doorbloeding van basrmoeder en placenta dat is mij verteld bij beide zwangerschappen op je rug schijnt niet zo goed te zijn. Maar zolang jij je kleintje nog iedere dag voelt is er niks aan de hand. Als je je erg zorgen maakt gewoon je vk bellen en dan gewoon ff extra controle of hartje luisteren. Misschien is de kleine gewoon ff een x lui. Je moet wel iedere dag een x gevoeld hebben[/quote]Jaa ik slaap wel altijd op me linkerzij en tussendoor op de bank ook
Voel er gelukkig wel elke dag maar niet heel vaak dat vind ik soms wel eng
 
[quote quote=10484547]Als je je zorgen maakt kan je altijd bellen natuur! Tegen mij is laatst door de verloskundige gezegd dat naar mate je zwangerschap vordert, de bewegingen op een gegeven moment minder krachtig worden omdat je kindje minder ruimte heeft.
Ik merk ook veel verschil op momenten dat ik me relaxt of gestresst voel, wellicht heeft dat er ook nog wat mee te maken bij jou?[/quote]Oke misschien is dat het dan inderdaad
Ik voel me verder niet gestressd
 
Inmiddels ben ik 29 weken. Maar hier is het net zo. Het zijn nu vooral schuifbewegingen die ik voel en af en toe een trap tegen mn ribben. Maar dat is echt normaal. Het is belangrijk dat je je kindje elke dag voelt bewegen, maar nu krijgt het steeds minder ruimte! Ik merk ook dat als ik een drukke dag heb, ik de baby ook minder voel.
Als je je wel zorgen maakt, kan je altijd de verloskundige bellen!
 
[quote quote=10484566]Inmiddels ben ik 29 weken. Maar hier is het net zo. Het zijn nu vooral schuifbewegingen die ik voel en af en toe een trap tegen mn ribben. Maar dat is echt normaal. Het is belangrijk dat je je kindje elke dag voelt bewegen, maar nu krijgt het steeds minder ruimte! Ik merk ook dat als ik een drukke dag heb, ik de baby ook minder voel.
Als je je wel zorgen maakt, kan je altijd de verloskundige bellen![/quote]Dat stelt me aardig gerust dat is hier ook idd soort schuifbewegingen en soms wat getril achtig lastig uit te leggen
Net wel weer paar schopjes het wisselt nogal
 
Terug
Bovenaan