baby minder voelen

Hoi

Sinds een paar dagen voel ik mijn baby minder dan voorheen, dus maakte ik me een beetje zorgen, vanmorgen even de verloskundige gebeld, en ik mocht vanmiddag een langs komen, hartje was duidelijk te horen, waarschijnlijk is de baby gedraaid, en ligt nu met handjes en voetjes naar binnen zeg maar, vandaar dat je het wat minder kan voelen, ben dus wel gerustgesteld, zijn er meer meiden die dit hebben ervaren??
 
Haj,

Ik voel onze kleine frummel ook steeds minder nu.
Ongeveer sinds 2 weken,af en toe denk ik van nou.....beweeg maar is ff.
Maar als ik dan ff ga liggen dan is hij/zij gelukkig gewoon actief.
Ik weet niet hoever je bent,ik ben nu 35 weekjes dus is wel normaal al voel je je kleine veel minder.

 
Mijn vk zei dat je vanav 30 weken je baby 5 x pdag moet voelen.
Ik ben nu 23w en voel hem zeker min 2 x per dag vaak als ik lig en soms vaker.
Wel appart dat hij zo kan draaien idd.
 
Ik heb ook wel eens dat de baby anders is gaan liggen en dan voel ik een tijdje niets. Maar als ik op mijn rug ga liggen, diep ademhaal naar mijn buik reageert de baby altijd na een tijdje.
 
ja, ik maak me ook snel zorgen als ik mn kindje wat minder voel. Heb vaak paar dagen achter elkaar dat ie heel actief is en dan soms bijna niet voel...gelukkig is ie de laatste dagen lekker actief, hele geruststelling!
wat is het toch fijn ook om het hartje te horen he?
 
Wat je kan doen als je je kindje graag wilt voelen: even op je linkerzij gaan liggen en diep in- en uitademen. Je kleine krijgt dan meer zuurstof en zal waarschijnlijk wel gaan bewegen. Mij is verteld dat je je kind op een dag minstens 10 x moet voelen. Ga maar 's tellen en dan zal je zien dat het echt vaker is dan je denkt. Bij twijfel altijd je vk raadplegen natuurlijk. Ik heb ook in mijn laatste weken 2 x aan de ctg gelegen omdat ik de kleine minder voelde. Overigens had ik mijn placenta aan de voorkant en dan voel je per definitie al minder.

Succes, Esk
 
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant.
Gisteravond voor het eerst zwangerschapsyoga gedaan, nou de baby was goed aanwezig haha, en vanmorgen ook weer!! Het is toch wel een vertrouwd gevoel als je je baby voel, ik denk dat ik dat gevoel nog ga missen als ik straks bevallen ben! Maar bedankt voor de tip om op je linkerzij te gaan liggen!
 
Terug
Bovenaan