Baby naam (maar al in kring)

<p>Hoi mama’s (to be),</p><p>wij zijn 16 weekjes zwanger en weten dat we een zoontje krijgen. Nu hebben we een naam op nr 1 staan, maar zo heet het zoontje van de beste vrienden van mijn zwager/schoonzus. Kennen hun ook, maar spreken ze behalve verjaardagen niet.  Is dit raar, of kan dat makkelijk? </p>

Ik vind dat niet raar hoor! Helemaal niet als het een gangbare naam is. Als de naam heel bijzonder is dan zou ik wel twijfelen. 

Wij hebben een beetje hetzelfde. We hebben een naam in gedachten, maar hebben allebei een collega met een dochter die dezelfde naam heeft. Ook allebei leuke collegas, dus dat maakt het lastig. Toch blijft de naam op ons lijstje, we hebben nog 1 andere naam. Als het straks zover is kiezen we, en mocht het toch dezelfde naam worden dan is dat zo. Is alleen maar een compliment voor de mooie naam denken wij! 

Vind ik prima kunnen hoor. Deze mensen staan zo te lezen ver genoeg van jullie af. En idd een compliment voor hen dat je de naam van hun kind zo mooi vindt toch!

Lijkt me ook, ze staan ver genoeg weg. Mijn dochter heet hetzelfde als de hond van de overburen dus ach hahaha! 

Terug
Bovenaan