baby nachts zo druk

mijn zoontje is nu 7 maanden en nachts zo druk. Overdag slaapt hij weinig, avonds gaat hij netjes slapen van 19:30 tot +- 12:30 en dan begint het. Hij wordt wakker en huilt niet maar is gewoon wakker. Wil zijn speentje en slaapt weer. Dan diezelfde nacht nog 2 of 3 keer en dan echt wakker.
Ik wordt wakker niet omdat hij huilt, maar omdat hij aan het keten is. Deken van zich aftrappen, geluidjes maken (lekker hard), tegen de spijlen aan slaan. Hij is gewoon wakker. Soms valt hij weer in slaap na een uurtje maar wordt 2 uur later weer wakker.

Wat kan ik hier aan doen? Honger is het niet.Ochtends krijgt hij de fles en dat vindt hij prima.
Alleen hierdoor heeft hij nog geen nachtje doorgeslapen aan 1 stuk en wij ook niet.
pffff, iemand een idee.
 
Op dit moment speelt het hier thuis ook.
Mijn zoontje is 9 maanden en wordt ook regelmatig wakker en gaat dan spelen, soms huilen, soms wat kreunen. We hoeven er niet altijd naar toe maar je bent wel wakker.
Vervelend.

Hij heeft het een hele tijd geleden (weet het niet meer precies) ook gehad en dat ging toen vanzelf weer over na een tijdje. Daar hopen we nu ook maar weer op en dat hoop ik ook voor jullie.

Een echte tip heb ik dus niet, sorry.
 
Terug
Bovenaan