Baby namen

Zullen we leuke babynamen opschrijven voor jongens en meisjes?? Misschien hebben we wat aan elkaars inspiratie.

Ik vind het best moeilijk deze keer omdat ik ook vind dat de naam bij die van mijn zoontje moet passen.

Zijn jullie er al overuit of moeten jullie er nog over nadenken?

Wij zijn heeeeel hard aan het denken hier, we hebbe er natuurlijk al twee rondlopen dus d enaam moet daar wel bij passen... qua smaak liggen mijn man en ik niet helemaal op een lijn, dus dat helpt ook niet echt mee hha. Maar goed, we zijn het al twee keer eens geworden, deze derde keer zal ook vast lukken

Wij zijn er al een heel eind uit. De jongensnaam hadden we over van de vorige keer. Dit word Ian. En de voorlopige meisjesnaam is Elise.
Mijn man en ik vinden hele andere namen mooi, dus ik ben blij dat we er al zo goed als uit zijn.
Verder vind ik voor een meisje erg leuk: Suze, July,Katy,Bridget.
Voor een jongen: Chris,Ruben,Mick.
Misschien dat andere dames er wat aan hebben.

jongens naam zijn we al wel over uit, maar meisjes namen niet helemaal wel hebben 2 uitspringde namen maar vind het zelf nog misschien net niet de naam die ik wil geven. voor jongen wordt het Ryon en voor een meisje nog niet zeker deze 2 vinden we wel leuk Danique en Jesslyn.
het lijsje
jongens:
ryon
kay
lyndon
masson
jesse

meisjes:
danique
dalisha
lincy
jesslyn
joelle
jaylin
dyanthe
ismay

heej,

mijn vriend en ik zijn er al helemaal uit. we hebben 1 meisjes naam en 1 jongens naam. nu nog 2 weken wachten dan weten we wat het wordt elke welke naam het krijgt :D

liefss

Terug
Bovenaan