baby namen

hebben jullie al namen?ikzelf had al gelijk een meisjesnaam,terwijl ik het gevoel heb dat het een jongen wordt! haha
Ik zit nog te twijfelen tussen 2 jongensnamen,

groetjes 12 weken vandaag!

Hi!

Aangezien het 3 jaar heeft geduurd voor dat wij eindelijk weer zwanger raakten hebben wij ook lang genoeg de tijd gehad om hier over na te denken. Kort na de positieve test waren wij er al uit! De jongens naam staat al helemaal vast, de meisjes naam voor 99%.
Voor een meisje vind ik het ineens super moeilijk omdat wij al een dochter hebben die we toen de mooiste naam hebben gegeven!

Liefs, Nicole mama van Delani en nu 10w4d zwanger

wij zijn er absoluut nog niet mee bezig, hebben ook nog wel even de tijd zou ik zeggen.
Ook ik vind jongensnamen een stuk lastiger dan meisjesnamen. We hebben al een dochter en een zoon, dus beide top 1 namen zijn al vergeven

hallo!!

Hier staat de meisjesnaam al voor 99,9 procent vast. dit is degene die we al bij de eerste hadden, vinden we nog steeds leuk.
De jongensnaam is drama!! bij ons was het de eerste keer al drama, we liggen daar niet echt mee op 1 lijn. ik ben van de korte stoere namen en mijn vriend van de 2-lettergreepnamen. mmm lastig dus!!( en de namen die ik met 2- lettergerepen wel leuk vindt, vindt hij niet leuk!!)

groetjes!

Lastig he! De namen van mijn dochters vond ik niet lastig. We hadden beide keren geen jongensnaam waar we 100% achterstonden. Nu heb ik een Iraanse partner en willen we een naam die bij het uiterlijk van de kleine past, maar ook lekker bekt in het Nederlands.. Lastig. Een jongensnaam hebben we bedacht, die wordt het waarschijnlijk, maar een meisjesnaam! Namen die ik leuk vind, vindt mijn man helemaal niks. Lastig, lastig! Gelukkig hebben we nog ff ;-).

x Taraneh (11,4 wk)

Terug
Bovenaan