Baby nare ervaring van het ziekenhuis???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Zoals bekend is heeft mijn dochter 24 uur in het ziekenhuis gelegen de 29 dec opgenomen s`middags en 30 dec s`middags gingen wij weer naar huis ze was uitgedroogd en heeft ors gehad via de sonde.
Nu is ze volgende week woensdag 8 maand 21 jan. ze heeft s`nachts altijd goed door geslapen wij brengen haar 19:00 naar bed en sliep tot de andere morgen 7:00 u.
Nu is het sinds kort zo dat ze twee keer snàchts krijsend wakker wordt uit haar slaap dan ga ik of mijn man er heen en dan aaien wij een paar keer over haar hoofd en in haar gezicht en dan zeggen wij ga maar weer lekker slapen en dan gaat ze ook weer slapen, soms moeten wij haar echt even oppakken en even knuffelen want dan is ze helemaal over stuur dan leggen wij haar weer terug en dan gaat ze ook weer gewoon slapen.

Nu weet ik niet wat dit is kan ze in een sprongetje zitten en komt dit gedrag dan ook overeen met de sprong??
Of kan het zijn dat ze nu elke nacht van het ziekenhuis droomt ze zijn toen die nacht aantal keren bij haar geweest om er weer een nieuwe sonde er aan te doen ik lag wel op haar kamer in bed, maar ik ben er toen niet uitgeweest.Of is dit te ver gezocht??

Graag hoor ik van jullie wie dit ook herkent en wat jullie er aan gedaan hebben.

Bedankt alvast
Groetjes Willy

Hoi Willy,

Jouw verhaal is voor mij heel herkenbaar, met dat verschil dat onze dochter niet in het ziekenhuis heeft gelegen.
Toen ze rond de 8 maanden was heeft ze dit krijsen 's nachts of 's avonds laat een aantal dagen achter elkaar gehad. Ineens was dat ook weer over.
Nu ze rond de 10 maanden is hebben we dat krijsen ook weer gehad. Ook dit keer was het een paar avonden en daarna was het over. Ze is dan echt helemaal overstuur en het enige dat helpt is haar even bij je pakken totdat ze weer rustig is. Daarna leggen we haar terug in bed en slaapt ze weer lekker verder.
Ik weet ook niet wat het precies is. Het kan zijn dat ze aan het dromen is, maar het kan ook iets met een sprongetje te maken hebben. Ik merk wel vaak dat ze na zo'n periode weer wat meer dingen kan.

Kan je geen andere tip geven dan gewoon lekker troosten en het gaat vanzelf weer over.

Groetjes Anne

Hoi Willy,
Ik denk dat ieder kind anders reageert op zo'n ervaring. Zarah heeft 6 dagen in het ziekenhuis gelegen. In het begin was ze zo lusteloos, dat ze er niet veel van meegekregen heeft. Maar na een paar dagen was dat lusteloze al veel minder, en toen werd ze al dat gepluk en gedoe aan haar lijf helemaal zat. Ze huilde en krijste zodra ik haar neer wilde leggen, ze wilde alleen maar bij mij liggen.
Verrassend genoeg was dat thuis vrij snel weer helemaal over. Ze ging gewoon weer zelf slapen, ik kon haar gewoon weer neerleggen, geen enkel probleem meer!
Ze is wel heel licht wat eenkennig geweest, lachte ze voorheen naar iedereen, dat was toen wel over. Maar ook dat werd vrij snel weer normaal.

Sterkte met jouw kindje!

Hoi,

Toen Myrthe 8 maanden was heeft ze dit ook een paar weken gedaan. Ik las toen hier op het forum dat er veeeeeel babies waren die er last van hadden.
Het heeft ook dus wel met een sprongetje te maken, maar ik sluit niet helemaal uit dat het een combinatie is van beide.
Ik hoop dat het je troost dat er veel kinderen rond die leeftijd er last van hadden.

Succes ermee.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan