baby nestje

hai hai ben ik weer.
ik zal met de tijd een nieuwe kinderwagen moeten kopen voor de 2ling.
nou is de keuze reuze.
mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met dat babynestje.
bij mijn eerste kon ik ze als we ergens waren geweest in de reiswieg laten liggen en met de reiswieg enal in het ledikantje zetten.
maar weet niet of je met zo'n nestje je baby erin kan laten liggen en dan zo oppakken en evt ook in het ledikantje kan zetten.

groetjes
 
zal denk ik per babynestje er aan liggen?
weet niet zeker
heb wel een babynestje gehad voor duowagen en die kon er zo wel uit!
nu heb ik een duowagen waar 2 naast elkaar zitten en geen nestje bij zit. ga de kinderwagen straks wel gebruiken voor een kindje van ander half en pasgeboren. maar koop geen babynestje erbij de zitting kan helemaal plat en dan de gordels om.
maar is inderdaad makelijk als het babynestje er zo uitkan en je de baby ermee in het ledikantje kan leggen.
wij hebben ook nog een gewone kinderwagen en wil die ook gebruiken voor thuis waar de baby lekker in kan liggen, want is straks zomer als de baby wordt geboren en wel fijn als die dan lekker buiten staat (mits niet te warm is) en lekker buiten kan slapen.
succes met jullie keuze kinderwagen.
ps wij hebben een nieuwe van X adventure twinco.
4 wielen waarvan de voorste 2 zwenkwielen. rijdt goed heb al uit getest met zoontjes: 3 jaar en net 1 jaar en koste maar 275 euro inclusief verzenden. ik vond het goed koop.(althans wat ik heb gezien wat ze er nog voor vragen 2 de hands.) babynestjes kon je er nog los bij kopen dus ja dat komt er dan nog over.
groetjes
 
ik heb gisteren mijn maxi cosi gehaald. en die vrouw had trouwens een heeeeele grote box te koop staan. Eigelijk heeft ze em zelf gemaakt, 2 boxen aan elkaar. haar zoontje had aan 1 box te min ruimte. Staat op markt plaats, in heerenveen. de Jong heet ze.
Ik dacht ik meld t toch effe.
heeft niks met het nestje te maken maar toch.

groetjes
smooty.
 
Terug
Bovenaan