Baby net 9 maanden en slapen zonder slaapzak

<p>Hoi dames, met dit warme weer loopt de temperatuur op op mijn dochters kamertje... zonder haar zomerslaapzakje gaat ze liggen feesten... flink stampen en rollen op de buik en niet meer terug. Normaal kan ik haar redelijk ‘ vastleggen’ met slaapzak en dun lakentje en dan gaat t prima. Hoe doen jullie dit? Alvast bedankt gr</p>

Onze 6 maanden oude dochter ligt gewoon in haar slaapzak, dunne pyjama aan. Omdat ze ook flink beweegt en omrolt in bed is een deken/laken geen optie daar gaat ze onder liggen. Vandaar dat we haar de slaapzak aanlaten. Het koelt midden in de nacht behoorlijk af. 

Me zoontje is precies hetzelfde die is bijna 10 maanden. Zonder slaapzak gaat hij ook draaien en spelen. Met een zomerslaapzak en enkel een romper blijft het toch warm voor hem, kamers zijn 27 graden. Ik heb hem vanavond toch in bed gelegd met een romper zonder slaapzak en alleen een dunne laken. Ben ff net bij hem gaan kijken en hij ligt helemaal boven in zijn bedje met de laken los. Het is niet anders met dit warme weer. 

Hoi! Mijn dochter is 8,5 maanden en die slaapt tegenwoordig ook zonder slaapzak
ik leg der dan gewoon in een romper onder een grote hydrofiele doek die ik onder der matras prop zodat ze die niet zo makkelijk af kan schoppen..
en ze word indd helemaal boven in der bedje wakker dus ik heb het idee dat ze eerder naar boven toen schuiven als naar beneden toe 

Dankjewel! Ja lastig he allemaal... ze vertikt t hier gewoon om te slapen dan... dus heb toch maar een dunne slaapzak gedaan zonder rompertje, anders word het hels hier ? 

Grote opgerolde handdoek onder het matrasje voorkomt omhoog schuiven? ik vind het ook lastig met dit weer ik heb haar gewoon in een romper in de puckababy. 

Het probleem is meer dat ze constand op dr buik gaat liggen in kruipstand en t hele bed rond gaat en ze kan nog nie terug zelf op dr rug ?

Ik legde haar altijd in romper of alleen luier, toch in een dun slaapzakje met lakentje erover en dat ging op zich prima. 
Men zij heeft een hele warme slaapkamer.

Terug
Bovenaan