Baby niet verzadigd na flesvoeding

Mama’s ik zit met mijn handen in mijn haren.

Ons zoontje is nu 7 weken oud, drinkt 5 flessen van 180 cc water met 6 scheppen voeding weg, 2 weken is dit super gegaan, en kwam meneer netjes om de 4 uur, nou al een aantal dagen vraagt hij steeds eerder en eerder, en om er voor te zorgen dat hij niet “te” veel voeding binnen zou krijgen kreeg hij niet eerder als een kwartiertje eerder de fles, hij is gewoon niet lang genoeg verzadigd, ik heb ons cb gemaild, aangezien deze niet telefonisch te bereiken is.

Ik wil hem wel meer geven. Maar goed, hij krijgt volgens de “boekjes” al te veel, en ik wil natuurlijk ook niet dat het “te” dik gaat worden..

Heeft iemand tips, adviezen?

 
Hoi! Dit had mijn dochter ook. Wat bij haar hielp was terug gaan naar 150ml +5 in de fles en een fles meer op een dag geven (om de 3 uur ipv om de 4 uur). Ze was namelijk met 150ml +5 net zo lang verzadigd als met 180 +6. Ondertussen is ze 18 maanden en nog altijd een super goede eter (we moeten haar zelfs remmen).

Ik weet niet of het bij jullie ook gaat helpen, maar misschien het proberen waard?
 
Terug
Bovenaan