Baby niet voelen

Dag dames. Ik ben nu 26+2 en normaal gesproken schopt de kleine vrij hard en ook meestal wat vaker achter elkaar. <br />Ondanks dat de placenta over mijn buik loopt kan mijn partner de schopjes ook voelen. <br />Maar vannochtend heb ik alleen 1 zacht schopje gehad. En vanmiddag had ik pijn rond mijn navel, nog geen schopjes. Hierna bleef het stil. <br />Ik snap dat ik nu nog niet elke dag de baby hoef te voelen maar als je je baby elke dag voelt en dan ineens niet meer is wel spannend. <br />Wat zouden jullie doen? <br />Ik heb al wat suiker gegeten en even gelegen en er is nog niks… <br />
 
Verloskundige bellen. Beter een keer te vaak dan te weinig. Mijn verloskudige zegt vanaf 24 weken al dat ik moet bellen als ik ineens een dag minder voel. En dan niet een paar dagen aankijken, maar meteen bellen. 
Er zal vast een heel normale reden zijn hoor, meestal. Maar de verloskundige heeft zo even gecheckt of alles goed is.
 
Ik heb haar nu geappt want ze heeft me op het hart gedrukt alleen te bellen bij spoed.
Zal dit spoed zijn? Ik wil ook niet teveel dringen...
 
Een half uurtje op je linkerzij liggen en dan even kijken of je wat voelt?

En anders gewoon bellen hoor. Dan kun jij je verhaal doen en zij kan dan luisteren en bepalen wat het beste is.
 
Ik lig nu 45 min op me linkerzijde.
Voelde net wat kort gerommel maar nog niks zoals ik dat normaal van hem gewend ben.
Maak me nog steeds zorgen
 
Precies wat iedereen zegt, liever te vaak bellen! Mijn verloskundige zei zelf altijd, liever dat je te vaak belt dan dat je onrustig wordt en je zorgen gaat maken.
 
Ik heb dit zelf ook 1 dag gehad bij een week of 24. Ik maakte me ook zorgen maar de dag erna was ze weer heel actief.
 
Terug
Bovenaan