Baby nog niet ingedaald :(

Hoi,

Even updaten.net terug van verloskundige, ik ben al 37 weken en 2 dagen
Zwanger maar ik hoor net dat het kindje nog niet is ingedaald, volgens vk kan dat maar ik ben toch een beetje ongerust want als mijn vliezen straks breken
En het kind is nog niet ingedaald moet ik misschien met keizersnede bevallen och god lijkt me vreselijk ik verheug mij daar echt niiet op ik wil gewoon op natuurlijke wijze bevallen maar ja veel heb ik niet te zeggen he als mijn lichaam het niet toelaaat, heeft er iemand ervaring mee met het indAlen van het kind

Liefss xxx
 
Ehh, waarom moet je dan een keizersnede? Ik weet alleen dat je direct moet gaan liggen als je vliezen breken, omdat er anders eerst een arm of navelstreng uit kan komen. Mijn ukkie is ook nog niet ingedaald (37w + 3d), maar dit is wat de verloskundige tegen mij zei. Is het je eerste of tweede? Bij een tweede (of volgende) is het heel gebruikelijk dat ze niet indalen. Bij mij is het de tweede. Ik zou het overigens wel fijn vinden als hij indaalt, dan heeft mijn maag tenminste weer wat meer ruimte. Succes ermee!
Groetjes Wendy
 
Mijn eerste kindje is ook nooit ingedaald. Toen de bevalling begon en de vliezen braken, moest ik gelijk gaan liggen. Verder ben ik gewoon op natuurlijke wijze bevallen, het was wel een heftige bevalling, maar dat kwam meer omdat mijn zoontje best een grote baby was. Mijn tweede kindjes was was wel netjes ingedaald. Die bevalling ging heel snel, maar ofdat met het indalen te maken had, weet ik niet. Nu ben ik zwanger van de derde, bijna 35 weken, en vorige week was de kleine al een beetje ingedaald. Ik denk dat het nu al meer is, omdat ik regelmatig pijnlijke steken heb. Wat ik eigenlijk wil zeggen is, dat wanneer een kindje niet indaalt, je niet automatisch een keizersnede krijgt.
 
Mijn eerste was met 37 weken ook nog niet ingedaald, Het advies was toen, als de vliezen breken idd gaan liggen ivm de navelstreng.
Uiteindelijk was mijn zoontje met 39 weken pas ingedaald en ben ik op 39w+4d bevallen. Dus heb nog even geduld, het komt vast in orde!
 
Hier was het ook nog niet ingedaald met 40 weken en met 41 weken en 2 dagen normaal bevallen hoor. Tijdens de bevalling kunnen ze zelfs nog indalen. Ik zou me er echt geen zorgen over maken. Mochten je vliezen breken, gelijk gaan liggen.
 
Terug
Bovenaan