Baby nog niet voelen

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik maak me vast teveel zorgen maar hoe lang duurde het voordat jullie de baby voelde? Het is ons eerste kindje en vrijdag ben ik 18 weken zwanger maar voel echt nog helemaal niks! </p><p>Liefs </p>

Ik ben bijna 22 weken zwanger en ik voel hem echt nog maar heel sporadisch dus maak je absoluut geen zorgen! 

Hebben ze met een echo wellicht gezegd of de placenta voor of achter ligt. Bij ons de kleine voor de placenta dus voelde hem al redelijk snel. Vorige week (precies 19 weken) voelde m’n vriend hem voor het eerst schoppen. 

Bedankt voor jullie reacties dat stelt mij gerust!! Ik heb geen idee hoe de placenta ligt daar hebben ze niks over gezegd! Wat leuk dat je vriend hem ook al kan voelen!

Ook ik begon ons zoontje pas te voelen na zo'n 19 a 20 weken. Bij de eerste weet je natuurlijk ook niet zo goed wat je moet gaan voelen. Ik zou me niet te ongerust maken als ik jouw was! 

Bij mn 1ste voorliggende placenta. Pas in week 20 begom ik iets te voelen. Mn partner in week 26. 
Nu zwanger van de 2de. Achterliggende placenta. 1ste kriebeltjes al voelbaar vanaf eind week 14. Maar herken t nu ook beter. 
Geen zorgen. Je bent niet laat hoor. 
Grtjs nvn

Weet je al waar je placenta ligt?  Dat kan invloed hebben. Mijne ligt voor en ik voel het pas echt goed sinds 19weken. En mijn vriend pas met 22weken. Bedenk ook dat het voelen door iedereen anders word ervaren. Hoe iemand anders het omschrijft hoef jij niet zo te gaan voelen. En het leuke is wel, als je het eenmaal voelt dan gaat het snel. Word dan echt heel snel al hele duidelijke schopjes. Dus nog even geduld en dan genieten 

Terug
Bovenaan