Baby nog niet voelen

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik ben 21+5 weken zwanger en ik voel nog helemaal niks van de baby, heel af en toe als ik savonds in bed lig voel ik wat 'plopjes'  net onder mijn navel maar vaker niet dan wel, nu is het wel zo dat mijn placenta voor ligt. Het maakt me toch een beetje onzeker, hebben meer mensen hier ervaring mee?</p><p>Liefs</p>

Hoii, 
Mijn nicht voelde haar baby ook pas na 20w dus dat is zeker mogelijk. Vooral als je placenta voor licht. Ik zou me geen zorgen maken.

Groetjes 

Ik voel mijn baby nu ook pas ‘echt’, hiervoor net als jij af en toe een plopje als ik s avonds in bed lag. Die waren zo zacht dat ik telkens dacht dat het lucht in mijn darmen was, nu een week later draait ze zich zo uitgebreid door mijn buik dat zelfs mijn vriend er om moet lachen... 

Als je placenta voor ligt kan het inderdaad langer duren voordat je de baby voelt. Vaak voel je duidelijke schopje ook pas later dan.
Ik zou me niet te druk maken je voelt elke avond nog wat dus maak je niet ongerust.

Ik ben nu 21+6 en ook mijn placenta ligt voor. Sinds 2 nachten voel ik snachts als ik op mijn zij lig en mijn hand op de zijkant van mijn buik hou schopjes! Superleuk! Wacht er al zo lang op hihi...
Echter voel ik het niet echt aan de binnenkant geloof ik maar echt met mijn hand heb ik het idee... 
Ik ben ook steeds bang dat ik het veel minder zal voelen vanwege die placenta aan de voorkant...heb nu wat meer hoop daarin ?

Terug
Bovenaan