baby nog steeds dwars !!!!!

hallo meiden
ben vandaag weer op controle geweest en de baby ligt nog steeds dwars
heb er wel last van het zit allemaal niet zo lekker
ik hoop dat het nog draait
anders weet ik niet hoe ik moet bevallen dus hopen voor me dat het goed gaat liggen......
wie heeft dat nog meer?????
gr liza nu 34 wk +4 dagen

Hey Liza,

Vervelend is dat he. Die van mij is pasgeleden nog 2 keer helemaal rondgegaan haha. Ik was ook best bezorgt want de baby lag in stuit  en ik heb over mijn buik zitten wrijven, de kant op dat ik wilde dat de baby zou gaan draaien en heb echt een paar x gesproken met de baby haha...of het helpt weet ik niet maar ik heb n serieuze poging gedaan dat ik graag wilde dat ie goed ging liggen met het koppie naar beneden. En ja hoor. Bij de laatste controle lag hij of zij prachtig weer gedraaid.

Ik ben nu 34 weken en 5 dagen zwanger.

Ga even een goed gesprek aan haha. Hopelijk lukt het meid enne ze kunnen anders misschien een poging wagen je baby vanaf de buitenkant te draaien? Dat heb ik ooit ook eens meegemaakt en is toen goed gelukt. Succes en hopelijk draait hij of zij alsnog vanzelf.

Groetjes Petra

Hoi, ik ben vorige week op controle geweest en de mijne ligt ook nog steeds met het hoofd boven. Eerst lag hij goed, maar hij is weer gedraaid. Ik hoop ook dat hij uit zichzelf nog draait. Ik moet volgende week weer, dus dan horen we het wel.

Groetjes
Bibi 33 wk + 5 dg

hoi hoi
nou ik ben gewoon op vandaag de baby ligt gewoon nog lekker dwars
dus alles zit gewoon niet lekker
ik denk als het in een stuit ligt dan valt het nog wel mee maar echt
horizontaal nou geen pretje heb het ook lekker benauwd daar door
hopen dat de baby nog gaat draaien want we moeten nog +/- 6 weken en zo kan ik
het niet echt volhouden.........

hey Liza,

Ja dat is beroerd zeg. En heel benauwd idd. Toen de mijne ging draaien bleef hij of zij eventjes overdwars steken en dat was idd geen pretje. Ik voelde me ook niet lekker. Gelukkig trappelde hij genoeg om verder te draaien en toen lag ie goed.

Weet je aan welke kant het hoofdje ligt toevallig? Dan kan je misschien proberen hem of haar in de juiste richting te duwen? Wel heel zachtjes natuurlijk. Ik heb dat ook echt gedaan hoor. En gepraat en gepraat haha...was geen grapje.

Sterkte en succes, hopelijk gaat het goedkomen.

Terug
Bovenaan