baby nu al helemaal ingedaald

Hi allemaal,

Ik kom net van de vl en nu blijkt de baby al helemaal te zijn ingedaald en vast te liggen.
Allemaal er positief natuurlijk maar ik ben pas 34w+1d.
Het lijkt me zo ziellig dat hij/zij nog 6 weken met  het hoofdje tussen mijn bekken moet wachten tot het eindelijk zo ver is.    
Bij wij is dit nog meer het geval? Of is dit wel wat vroeg?
Allemaal nog veel sterkt tijdens de laatste weekjes groetjes Nimfje

Ik ben nu 33 wk +1 en ook bij mij werd vandaag verteld dat de baby al is ingedaald. Volgens mij nog niet helemaal, zoals bij jou het geval is, maar wie weet volgende week wel. Volgens mijn verloskundige kon het geen kwaad. Ik heb geen idee, het is mijn eerste, maar ik geloof dat het best kan hoor. Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Ik ben allang blij dat de baby met het hoofdje naar beneden ligt en niet in een stuit.

Ik heb het gevoel dat de mijne ook is ingedaald, maar weet het niet. Volgende week een controle afspraak. Sinds deze week heb ik namelijk zo'n druk om mijn blaas, doet echt soms zelfs pijn, en waggel ook in ene heel erg. Herkennen jullie dit?

hallo

ben zelf 34 wk zwanger van de 2e en de baby zit ook al met het hoofd in de bekken. dit is vrij normaal. bij de 1 daalt de baby al in bij 33wk en bij de ander 37 wk. voor de baby maakt het niet uit. die heeft daar   geen erg in.
Als de baby nog niet is ingedaald kan het draaien tot ong. 37 wk. dus ik ben eigenlijk wel blij dat het al is ingedaald. daarbij zijn mijn kwaaltjes ook wat minder, zoals zuurbranden, alleen heb nu meer last van mijn schaambeen. en waggel ik meer haha.
nou meiden succes met de laatste loodjes.

Is helemaal niets mis mee inderdaad. Liever zo dan dat je vliezen  straks breken terwijl je kindje nog niet is ingedaald en je meteen plat moet gaan liggen! Bij een 2e zwangerschap daalt een kindje vaak later in. Maar dat is bij mij ook niet het geval. Bij de controle bij 34 weken vertelde de vk dat dit kindje bijna helemaal is ingedaald. Dat is dus wel prettig. Heb nu weer wat meer lucht en bijna geen last meer van hartkloppingen. Maagzuur helaas nog wel volop.

En je kindje weet niet beter. Dus zielig is het niet. Hij/zij heeft nu wat meer ruimte om de rest van het lijfje te bewegen, dus dat is ook wel weer even wat prettiger voor het kindje.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan