Baby of niet

Hallo allemaal,

Ik zit met een dilemma en ik weet niet goed of ik hier wel op de juiste plaats ben. Als ik al jullie berichten zo eens lees zijn die heel duidelijk, jullie willen een kindje, of sommige juist niet.Ik heb van mezelf altijd het laatste gedacht, totdat ik een poosje geleden toch ging twijfelen. Zijn er hier vrouwen die dat herkennen??? Ik heb al zes jaar een vaste relatie en woon met mijn vriend samen, hij is wat dit onderwerp betreft alleen niet zo'n prater.

Groeten Bar
 
Ik denk dat iedereen op den duur wel moederlijke gevoelens krijgt of heeft. Laat het zich lekker ontwikkelen. Of je wens wordt sterker, of niet. Wat vind je vriend ervan? Geef het de tijd om het idee te laten wennen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Succes
 
Ik ben 24 en dat is natuurlijk nog vrij jong. Maar als ik dus daadwerkelijk kinderen ga proberen te krijgen, wil ik daar niet te lang mee wachten. Als je naar de verre toekomst kijkt, heb je zelf nog wat aan je leven als de kinderen de deur uit zijn. Dit is natuurlijk niet negatief bedoelt t.o.v kinderen.
Ik ga het denk ik dadelijk maar eens met vriendlief bespreken.
Heb jij kinderen???

Groeten Barbara
 
Terug
Bovenaan