Baby onrustig na de laatste avond fles

<p>Hoi hoi,</p><p>ik zou graag wat advies willen horen van jullie voor het volgende. Mijn baby’tje van 11 dagen oud doet het overdag echt super goed slaapt nog veel en drinkt wat ze op kan. Alleen na de laatste avond fles laat ze na een uurtje al weer een hele hongerige indruk achter hierbij heeft ze flinke zuigbehoeften en maken we dan toch vaak een flesje van 60cc waarbij ze daar vaak de helft van leeg drinkt. Maar dit is eigenlijk niet echt goed dat ze dan zo snel weer voor voeding komt. Snachts komt ze wel vaak eerder dan smiddags. Wie heeft er tips voor mij, alles is welkom!! </p>
 
Hoort erbij! Dag en nacht ritme is nog omgedraaid en in de avond of namiddag hebben veel baby's vaak een onrustig/huiluurtje(s) 
Overdag dus veel licht, gordijnen open en als het alweer kan even gaan wandelen. Het draait vanzelf om.
Mijn zoontje had ze altijd van 17:00 tot 19:00 uur. En nu we een half jaar verder zijn vind ik hem nog steeds vet onrustig vanaf 5 haha!
 
Hoi,
Ik denk niet dat ze hongerig is maar genoeg heeft aan een pink of speentje? Heb je dit al eens geprobeerd?
Vaak krijgen ze rond deze tijd ook krampen. Daar worden ze ook onrustig van en een natuurlijk manier om die pijn te verlichten is aan je pink zuigen of een speentje.
 
Hoi
Het is soms nog zo in het begin lastig te zien /horen wat zo'n kleintje nu nodig heeft op zulke momenten (honger, zuigbehoefte even bij papa en mama knuffelen).
Merkte zelf dat het vaak de momenten op de dag zijn dat ik in de zwangerschap altijd even rust nam rond etenstijd en tussen half 9 en 11 voor ik naar bed ging dat waren ook in de eerste maanden dat mijn dochter vaak onrustig was net als tijdens de zwangerschap dus veel geknuffeld met haar rond die tijden en dan was t vaak goed 
 
Terug
Bovenaan