<p>Hi allen, Ik vroeg me af of er iemand ervaring mee heeft dat je kindje ontroostbaar is bij jou (mama) maar bij papa is hij meteen stil. Daan is nu 9 weken en kan soms echt in mijn armen tekeergaan, huilen en krijsen. Wanneer papa hem dan overneemt dan is hij meteen stil. Je hoort/leest altijd andersom, een baby herkent de mama en wordt eerder rustig bij mama want de hartslag etc is zo bekend vanuit de buik, bij ons is dit dus totaal niet zo en ik moet zeggen dat het erg als falen voelt en dat ik er erg verdrietig van word. Ik geef hem veel knuffels, kusjes, liefde, ik ben degene die zijn pampers verschoont, meeste flesjes geeft en hem omkleed, waarom kan ik mijn kind dan niet troosten en lijkt het zelfs alsof hij er overstuur van word om bij mij te zijn? Ik blijf echt rustig en ben niet overstuur op zo’n moment dus ik begrijp het echt niet. Heeft iemand hier ervaring mee? Enig idee waar het aan kan liggen? We hebben al geprobeerd dat mijn man hem niet overneemt als hij zo overstuur is zodat ik hem kan troosten maar dit kost me lang en erg veel moeite terwijl hij bij hem meteen stil is, dat kan toch niet? </p>