Baby op de pasfoto

<p>Hallo allemaal, ik heb wat advies nodig. Wij willen een kinderpaspoort aanvragen voor onze kleine. Nu heb ik al gezien dat we ook een pasfoto nodig hebben, die ook aan de speciale eisen voldoet. Hoe hebben jullie dat aangepakt? Thuis laten maken of naar de fotograaf? Bij de fotograaf lijkt me zo vervelend voor de kleine (pas acht maanden) en wat als hij constant huilt???</p>

Hoi,
Wij hebben dit ook rond die tijd gedaan bij de fotograaf. Ze weten daar juist goed hoe ze je baby goed en rustig op de foto kunnen krijgen! Qua eisen is het iets minder streng, maar ook dat weten ze bij de fotograaf. Ik zou het dus gewoon laten doen, is binnen 5 minuten gepiept!
Groetjes, Myrthe

Het moet idd bij een fotograaf. Wij hebben dat met 6 weekjes al gedaan... Op de een of andere manier mocht hij niet liggen & dan de foto van boven. Hij moest volgens de fotograaf perse op het krukje zitten.. Heel apart. Dus wij beide hem vasthouden, liggend onder het krukje. Maar het is gelukt! Was zo gepiept. Ik denk dat het met 8 maanden juist makkelijker is, een fotograaf heeft zo zijn trucjes. 

Wij ook gedaan met 6 maanden bij de fotograaf. Ging idd heel goed. Zo gebeurd. En zoals gezegd zijn de eisen wat minder steng. Als gevolg wij een pasfoto met een beetje een open mond ?

Ons zoontje was 5 weken. Foto’s zien er ook niet uit, hahaha...
Doe een effen vestje of truitje aan waar je je handen onder kan doen. Zo kan je een klein beetje sturen.
Succes! 

Als volwassene moet je onder andere je mond gesloten hebben, ooraanzet zichtbaar zijn en geen reflecties in de foto. 
Voor baby’s is dat anders. Zij mogen de mond open hebben. De fotograaf weet het precies. Succes! 

Terug
Bovenaan