baby op kamer

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Dit berichtje hoort hier wellicht niet thuis maar ik zit met het volgende:

Ik ben 28 jaar en mijn partner 40. Hij heeft al 2 kinderen uit een ander huwelijk! Nu heb ik een vreselijke kinderwens en kan mijn hormoontjes dan ook maar moeilijk in bedwang houden.
We zijn verleden week verhuisd en samen gaan wonen. Gezien de financiële situatie waarin we verkeren ( minder inkomen door alimentatie en partner alimentatie) hebben we een huisje (appartement) met maar 2 slaapkamers. Ik wil heel graag een kindje, immers mijn partner wordt er ook niet jonger op! Maar........precies!! waar moet het kindje dan liggen????? De grootste slaapkamer is echt heel erg groot. Een bedje zou er wel bij kunnen. Een soort van commode heb ik al.

Het liefst zou ik een kamertje voor zo'n klein wezentje alleen willen hebben, maar dat is nu eenmaal niet zo!!!

Hoe staan jullie er tegen over om de baby zeg bijvoorbeeld het eerste jaar op de ouder slaapkamer te hebben???   Ik heb een vreselijk verlangen naar een kind. Ik wil ook graag dat gevoel,  wat hij met zijn kinderen heeft!!   EN verlang dus ook naar een kindje van mijzelf.

Graag hoor ik eens van jullie hoe jullie hier over denken??

Veel liefs lieve!!

Hoi Lieve,

Ik sta daar helemaal niet raar tegenover. Een kindje kan volgens mij wel tot een jaar of twee bij zijn ouders op de kamer. Waarom niet? Het zou alleen raar kunnen zijn voor jou en je partner als je lekker wil knuffelen.
Of neem eventueel een bedje met wieltjes. Dan kan je kindje later op de avond als jullie gaan slapen, het kindje naar de andere kamer gereden worden.

Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Succes
Liefs
Joanna

Bedankt Joanna,

Het is inderdaad een idee om het bedje op de andere kamer te zetten. We hebben de kinderen van mijn   partner om het weekend en 1 en soms 2 keer in de week. Alle andere dagen dat ze er niet zijn, kan ik inderdaad het bedje op hun kamer zetten. Dat is zo'n gek idee nog niet!! Dat ik daar zelf niet op ben gekomen???????? "dat was een beetje dom".. ha ha ha

Zo ziet het er in eens heel anders uit!! Bedankt dat je me op een geweldig idee hebt gebracht. Ik heb ook al een leuk bedje   met wieletjes gezien. Van het merk Stokke.
Maar dan loop ik op de zaken vooruit. Eerst even op adem komen van de verhuizing en wie weet wat dit jaar allemaal in petto heeft voor mij!!!

Zijn er nog meer dames die hier een mening over hebben, de baby op de kamer hebben??

Liefs Lieve

Hoi,

Waarom niet?
Een vriendin heeft (ook door ruimtegebrek) haar zoontje 1 jaar op de ouderslaapkamer gehad. En dat ging prima, terwijl die kamer  niet eens zo groot was.
Als je kinderwens zo groot is, zou ik er gewoon voor gaan! Zeker als je die andere kamer niet steeds in gebruik hebt.
En dat bedje met wieltjes is inderdaad een goed idee.

Groetjes en suuces!

SUUS

Lieve,

nou je leest het de meiden vinden het zo gek nog niet.

Mag ik je eraan helpen herinneren dat eens hele generaties werden
grootgebracht en gezellig met de hele familie in één kamer lagen te
slapen, en nog zijn er hele volksstammen die niet voor ieder lid van
het gezin een kamer hebben.

Jammer genoeg wordt wel eens vergeten dat het niet om het eigen
kamertje gaat, of hoeveel je een kind materieel wel niet kan geven. Het
gaat om liefde, geborgenheid en weet je de rest volgt vaak wel vanzelf.

Overigens heb ik zelf mijn kiddies het eerste half jaar in wieg op de
slaapkamer gehad, lekker makkelijk 's nachts en dat terwijl er wel een
kamertje beschikbaar was voor de meisjes.

Geniet van de liefde en hopelijk snel van een dikke buik.

Miep

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties!! Jullie hebben allemaal gelijk!!!!

Wie weet hoe 2005 er voor jullie en misschien voor mij eruit gaat zien!!

Veel liefde en succes gewenst!!

Liefs lieve!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan