Baby op komst! Duowagen?

Mijn zoontje is geboren in December 2007 en nu verwachten wij in juni 2010 onze dochter!! Kan m'n geluk niet op, zo blij.

Ons zoontje zal dan 2,5 jaar zijn en ik vraag mij af of het zinvol is een duowagen aan te schaffen.
Hij loopt nu al heel best, maar echt lange wandelingen, waar ik zo van hou, dat lukt natuurlijk nog niet en over een paar maanden ook nog niet.

Ik kan nú voor een redelijke prijs mijn "droom-duowagen" kopen via marktplaats, maar moet mezelf en vooral ook mijn man overtuigen.

Iemand ervaring, ideeën??

Alvast dank!

Ik heb twee dochters, 16 maanden en 2 maanden, er zit dus net geen 14 maanden tussen. Wij hebben gekozen om geen duo wagen aan te schaffen...

Nu gaat de jongste nog in de draagdoek straks in de buikdrager. De oudste zit nog in de wagen of buggy. Tegen de tijd dat de jongste uit de buikdrager is gegroeid zal ik ze allebei op de fiets vervoeren en voor kleine stukjes zal de oudste moeten lopen!

Het is goed te doen, al zal ik geen weekboodschappen gaan doen op deze manier hahaha. Dan neem ik echt mn mannetje mee!

Voor je 'droom' wagen op marktplaats zal dit berichtje wel te laat zijn, maar mocht je toch nog twijfelen..... Wij doen het dus niet....

Mijn kids zijn inmiddels 2 en 4jr er zit bij ons op 3wkn na precies 2 jaar tussen. Wij hebben geen duowagen aangeschaft, omdat dat niet nodig was. Ja wij houden ook van lange wandelingen en veel buiten zijn. En we hebben gemerkt dat de oudtse dat best redelijk kon volhouden. Wel hebben we een plankje voor achter de kinderwagen gekocht, zodat wanneer hij even moe is, hij daarop kon gaan zitten en even bij kon komen. Zo kon hij zelf bepalen wat hij deed. Hij liep namelijk liever zelf dan in de kinderwagen zitten. OP het plankje zijn ze geen baby meer, maar wel erg bijzonder, want de baby mag dat lekker niet!!
Ik kan me wel voorstellen dat je het erg makkelijk vindt een duowagen, heel af en toe zou ik ook willen dat ik er een had, ook nu de oudtse al weer 4jr is. Het is gewoon makkelijk om ze erin te kunnen zetten en even op je eigen tempo te kunenn lopen.
Dus ehet ligt aan wat je zelf wilt!

Terug
Bovenaan