baby pakketten

Hoi dames,
Ik heb een vraagje. In nederland krijg je allemal van die leuke baby/zwanger pakketten. Ik woon in Belgie (limburg) en kom hier blijkbaar niet voor in aanmerking.
Wie woont er in Belgie en is ook zwanger en weet of er ook zulke pakketten in Belgie zijn??
Hoop iemand kan me ermee helpen...
Groetjes
 
Hoi,

Ik woon in Belgie en weet niet of ze zo'n pakket hier ook kennen, maar misschien ken je iemand die in Nederland woont en het pakket voor jou kan aanvragen. Dat heb ik ook gedaan, dus nu heb ik ze inmiddels wel allemaal ontvangen.

Groetjes Keesje, 37 weken.
 
Ik wil best proberen om jou aan te melden. Ik heb op babybox.nl gekeken (dat is de doos van het kruidvat) en als ik jou daar zou opgeven zou ik alleen je naam en e-mail adres moeten opgeven. Er staat dat het is voor ' iedereen' die zwanger is. Ik heb niks gelezen over dat het niet zou mogen als je in Belgie woont. Als je me je naam en e-mail adres e-mailt dan probeer ik het wel voor je. Mijn e-mail adres is: unlimited_language@yahoo.com

groetjes, Jane (nederlands limburg)
 
Ik woon ook in Belgie en kreeg bij mijn gynaecoloog `de groene doos` toen hiji vaststelde dat ik zwanger was. Deze werd gevolgd door de roze doos (bij de bevalling), de blauwe (toen mijn zoontje 4 maanden werd), en nu volgen er dus nog dozen op 1 jaar, bij hett begin van de kleuterschool en het begin van de lagere school. Vraag maar eens na, en anders vind je info op www.derozedoos.be geloof ik. Oh ja, ik kreeg bij mijn bevalling ook een pakket van `babyboom`, zal ook wel ergens een website van bestaan... En ik vond die dozen niet echt tegenvallen. Ze zijn gratis, en een gegeven paard moet je niet tin de bek kijken zegt mijn moeder altijd!
 
Terug
Bovenaan