Baby past niet meer in badje

Hallo mama's,

Mijn naam is Ilse en ik heb een dochter, Sanne van 3 maanden. Zij past nu al haast niet meer in haar babybadje. Zit al met hoofd en (opgetrokken) beentjes tegen de rand, kan niet echt meer lekker dobberen in bad. Is nog te jong om te kunnen zitten.. iemand hier ervaring mee? Tips en advies is erg welkom!

Hoi Ilse,

Onze dochter Femke spatte de hele badkamer nat, dat was elke dag dweilen :) We zijn al heel snel over gestapt naar het grote bad. Gewoon weinig water erin doen en haar er dan lekker in leggen, eerst hield ik dan het hoofdje vast nu is al zover dat ze gewoon zelf erin kan liggen. Als je een douche hebt kan dit ook gewoon de stop in het putje doen. Er hoeft maar relatief weinig water in he. Of je neemt haar zelf mee in bad of douche. Ik wens jullie veel spetter plezier !

Ook hier word het idd lastig in bad, mijn dochter is bijna 5 maanden en vind het 'liggen' zoals je doet toen ze net geboren was, helemaal niks meer, maar ze is ook nog te klein om in badje te zitten.

Ik of mijn vriend gaat nu dus maar elke avond met haat douchen, het badje gebruik ik wel weer als ze echt kan zitten.

Maar als iemand iets anders weer om ze toch in bad te doen, dan hoor ik het graag

Hai,

Mijn dochter is nu 4 maanden oud en past ook niet meer goed in het babybadje. Ik heb nu een inzet gekocht die je in het grote bad kan zetten. Daar kun je je kindje dan in laten zitten. Ze zit dan half rechtop. Je hebt hier verschillende soorten van, je hebt er bijvoorbeeld ook 1 die je op 3 verschillende standen kan zetten (van liggend tot zittend), net wat je baby het prettigst vindt. Misschien is dit ook iets voor jullie. Ik heb het besteld bij bol.com.

Groetjes

Ik heb een flexibele ronde wasmand gekocht bij de action (als er water in zit is ie nog wel wat flexibel,maar een stuk minder)...iets van 4 euro en mijn dochtertje vindt het heerlijk! :)

Terug
Bovenaan