Baby/peuter voeding ed in Spaanse supermarkt??

Hallo meiden,

In september gaan we met ons 3tjes (dochter is dan 15 maand) lekker naar Spanje op vakantie. In juni zijn we naar Duitsland gegaan en daar heb je alle mogelijk potjes en melkjes van nestle ed gewoon in de supermarkt. Weet iemand hoe  het met groente- en fruithapjes en  opvolgmelk  is in Spanje? Want het zou lekker zijn als ik zo min mogelijk mee hoef te slepen uit Nederland. Weet ook iemand hoe het is met de luiers? Ik hoorde dat je daar ook gewoon Pampers hebt, en dus in ieder geval goede soortgelijke luiers moet kunnen vinden??

wie oh wie kan mij helpen??

groetjes Mieke

Hoi Mieke,

Wij zijn in het voorjaar naar Spanje geweest en ze hadden daar heel veel in de supermarkt! Vooral Nestle en Hero potjes en fruithapjes en veel meer dan in Nederland!
Volgens mij hoef je niks mee te nemen hoor!

groetjes en fijne vakantie!

Hi,

In de supermarkten hebben ze van alles wel wat. Bij degene waar wij waren hadden ze vooral Hero hapjes. Niet heel veel keus en overal zit natuurlijk olijfolie in. Vooral de potjes van 10 maanden vond onze zoon  lekker. Die vanaf een jaar waren niet lekker vond hij. De rest van de potjes vond hij wel lekker. Fruit hadden ze wel, maar heeft hij niet gehad. Vers fruit wel, watermeloen vond hij heerlijk en de perziken ook.

Pampers heten daar dodot. Hebben grote verpakkingen die goedkoper zijn dan in nederland. Ze hebben daar wel minder maten. Bijv. 4 en 5, dus geen 4+. En de oude pampers, dus zonder dat rups idee, maar ze hebben ook de activity. Ze hebben ook huggies trouwens en vele andere soorten.

Wij hebben voor onze knul van 13 maanden ook verder niets mee genomen, alleen voor in het vliegtuig.  En verder daar alles gekocht. En hij vond het allemaal prima.

Fijne vakantie! Geniet ervan!

Terug
Bovenaan