Baby plots veel meer wakker in de nacht

Hallo


Mijn nu 3,5 maand oude baby sliep voorheen zo een 5à 6 uur door gevolgd door 4 à 5uur slaap. Hierdoor moest ik in de nacht soms slechts 1 max 2 keer opstaan. Nu sinds een week is dit volledig omgegooid en is hij weer stipt om de 3 soms 2,5 uur wakker en krijsende naar voeding. (Wat al niet meer het geval is sinds maand 1) Hem sussen om terug in slaap te vallen Lukt niet. Ik vraag me af of iemand dit herkent en of het normaal is?

Daarnaast is zijn voeding overdag ook wat afgezakt voordien dronk hij flesjes van 200cc deze gingen niet altijd op maar wel regelmatig. Nu heeft hij moeite met flesjes van 165cc leeg te drinken. Hij komt wel vaker de fles vragen.

Ik zou graag jullie ervaring hier over lezen en wat eventueel kan helpen. Ik sta er als ouder momenteel alleen voor en de nachten beginnen enorm te wegen.

Even ter zeiden, rond hoe laat leggen jullie je kleintje te slaap voor zijn nacht?


Alvast een dikke merci,
Van een oververmoeide nieuwe mama
 
Het kan er mee te maken hebben dat baby's vanaf 4 a 6 maanden ook vaste voeding nodig hebben.
Voor een regel dag lijkt een week wat lang.
Op deze leeftijd pas verborgen reflux ontwikkelen, lijkt me een beetje laat.

Maar je zegt " momenteel" alleen. Mijn man zorgt 1 avond per week voor zijn moeder, en dat gaf het eerste jaar op die dag slaap problemen. Als ze koorts kreeg, was het vaak juist als papa er niet was.

Dus misschien mist hij gewoon zijn vader?
 
Het kan er mee te maken hebben dat baby's vanaf 4 a 6 maanden ook vaste voeding nodig hebben.
Voor een regel dag lijkt een week wat lang.
Op deze leeftijd pas verborgen reflux ontwikkelen, lijkt me een beetje laat.

Maar je zegt " momenteel" alleen. Mijn man zorgt 1 avond per week voor zijn moeder, en dat gaf het eerste jaar op die dag slaap problemen. Als ze koorts kreeg, was het vaak juist als papa er niet was.

Dus misschien mist hij gewoon zijn vader?
Ik start inderdaad 1 van de dagen met vast voeding hoop dat het hier aan ligt. En niet aan de afwezigheid van papa, die zal nog voor enkele maanden niet terug zijn.... Ik hoopte dat kleine man de afwezigheid van zijn vader niet al te erg zou merken aangezien hij nog zo jong is.
 
Terug
Bovenaan