Baby poept niet

<p>Hoi hoi,</p><p> </p><p>Een vraagje...</p><p>Mijn dochtertje is 9 weken jong maar sinds 3 dagen poept ze niet meer. Ze blijkt er geen last van te hebben. Wel laat ze gewoon windjes en plast gewoon. Is het normaal dat ze ineens minder gaan poepen? Ze is mn eerste kindje dus voor mij allemaal nieuw. Ze krijgt trouwens borstvoeding ?</p><p>Ik hoor graag van jullie!</p><p>Gr. Een bezorgde mama</p>
 
Hi, 
Allereerst gefeliciteerd met je dochter! Bij bv is het heel normaal dat een baby soms dagen niet poept. In bv zitten weinig afvalstoffen en als een baby die goed opneemt en verwerkt is er simpelweg 'niks' om uit te poepen.
Mijn meisje laat er ook weleens een dag of 5 tussen, krijgt ook bv. Het is dan wel zo als ze dan poept, dat ze dan meteen een volle luier ervan maakt. 
 
Gefeliciteerd met je dochter! Ik heb zelf tot 4 maand borstvoeding gegeven en vond een van de grote voordelen dat m’n zoontje maar eens in de week een poepluier had ? 
Mij is door het consultatiebureau verteld dat alles tussen een paar keer per dag en eens per twee weken normaal is bij borstvoeding. Als je aan je kindje niets geks merkt is het dus niets om je zorgen om te maken. Geniet lekker samen ?
 
Onthoud 1-6 en 6-1 oftewel;
eens per 6 dagen of 6 keer op 1 dag en alles wat daartussen zit is goed qua frequentie van het poepen. Dit geldt ook voor bv. 
Mijn dochter is nu 7 mnd, krijgt nog volledig bv en heb al een paar keer gehad dat ze een paar dagen niet poepte en dan ineens 4 keer op een dag. 
 
Oh gelukkig hoort het erbij ? begon me al een beetje zorgen te maken. Bedankt voor de reacties... nu maar haar volgende poepluier afwachten.. Maar oohh wat stinken haar windjes hierdoor ?
 
Hallo allemaal,
Heb hier zelfde probleempje maar na het lezen van jullie reacties ben ik uitgerust :). Mijne dochter is nu 9 dagen oud en bijna de laatste twee dagen niet gepoepte maan wel stinken windjes :).
bedankt allemaal met het delen van de informaties, gefeliciteerd en genieten.
 
Terug
Bovenaan