Baby poept s nachts en niet meer slapen daarna

<p>Waarschijnlijk zijn hier geen tips voor maar je weet maar nooit !</p><p>Onze dochter heeft het weer te pakken ‘s ochtends rond 5.15 poepen en niet meer willen slapen daarna! Je begrijpt wel dat dat echt net ff te vroeg is voor het mooie.</p><p>Ze is 10,5 maand en hebben dit eerder gehad opeens was het weer over zal vast nu ook weer gebeuren maar poehhh het is echt vroeg ! </p><p>Meerdere ervaring ermee en is er ietsssss aan te doen ? Ben bang van niet haha</p>

Ik ben bang van niet. Omdat ze al een lange ruk qua slapen heeft gehad, zal ze op dat tijdstip voor haar gevoel uitgeslapen zijn. Ik zou sowieso proberen haar rustig weer in bed te leggen, maar dat zul je al geprobeerd hebben. Succes

Denk niet dat je blij word van mijn verhaal. Mijn zoontje deed deed ook en nu een maand later niet meer maar word nog steeds 5:00 wakker. Terwijl hij daarvoor sliep tot 7..

Ze poepen niet in hun slaap, maar als ze wakker zijn. Dus om 5.00 wordt je kindje wakker en gaat dan ff lekker poepen :) De vraag is waarom ze om 5.00 wakker wordt. Niet van de poepluier, want die produceerrmt ze 5 minuten daarna. Is ze niet gewoon uitgeslapen om 5.00? Hoe laat gaat ze erim s avonds?
Mijn dochter was ook rond die leeftijd vaak om 5.30 wakker en ging niet meer slapen. We hebben haar toen s avonds wat later op bed gelegd. Ze is nu 1.5 en gaat s avonds nog steeds 'pas' om 20.00-20.15 naar bed. Ze slaapt dan tot 6.30. Gaat ze een uur eerder naar bed, is ze om 5.30 wakker... ik heb haar liever s avonds een uur langer wakker. 
Niet elk kind heeft 12 uur slaap nodig op een nacht, ik ben er ondertussen wel achter dat mijn dochter aan zo'n 10 uurtjes per nacht genoeg heeft. Misschien is dat bij jouw kindje ook zo?

Ik dacht misschien word ze wakker doordat ze moet poepen? Want ze poept overdag helemaal niet nu.
Ze is altijd al een vroege vogel geweest hoor later dan 6.45 kwam echt eigenlijk nooit voor en dat geeft ook echt niks maar 5.15 is echt te vroeg haha!
Ze gaat meestal rond half 8 naar bed en slaapt dan meest rond 8 uur dus is niet heel vroeg. Slaapt overdag 2x meestal 1,5 per slaapje.
En indd terug leggen ook geprobeerd maar dat word hem niet.
Nu zit ze nog wel in haar sprong misschien dat vroeg wakker maken daarmee te maken heeft want ze is ook beetje opstandig laatste dagen en drammerig.. 

Ze is elke dag zelf de tijd wakker is zou je is kunnen proberen om haar net daarvoor wakker te maken en schonen luier en dan flesje en terug naar bed.. geen idee maar wie weet

Terug
Bovenaan