Baby pop

<p>Hi!</p><p>Mijn meisje van 1,5 is helemaal weg van de poppen van haar oudere nichtje, dus wilde voor haar ook iets kopen. Nu zocht ik gewoon iets kleins van een b-merk met veel accessoires alleen hebben die allemaal een raar of eng koppie. De enige leuke die ik kan vinden is een baby born. Ergens vind ik dat wat overdreven voor zo'n kleintje, maar anderzijds is het ook wel handig als ze die gelijk heeft dan hoef ik die later niet alsnog te kopen. </p><p>Wat denken jullie? </p>
 
Mijn dochter is helemaal gek op haar 2 baby borns,  ik heb er 1 via marktplaats en andere toevallig een keer in een kringloop gevonden. Op marktplaats kan je ze met veel spullen erbij voor relatief weinig kopen. 
 
Wij hebben een pop van Paola reina.
Die vind ik erg mooi maar ook hiervan zijn kleertjes redelijk prijzig. Heb zelf wat poppenjurkjes bij de action vandaan, die passen ze ook. 
Deze poppen ruiken ook heerlijk naar vanille
 
Ik heb een kleintje van baby Born met een zacht onderlijfje voor mijn dochter , deze is makkelijk voor haar om mee te nemen, en mee te spelen. 
 
Om precies die reden van het enge hoofdje heeft mijn dochtertje 2 echte baby born poppen. Ze had eerst een gewone baby born, maar ik vond hem zo groot. Toen een kleine baby born baby erbij gehaald met een zacht lijfje, maar daar kijkt ze toch minder naar om. Ze noemt de grote ook baby en de kleine pop. Is voor haar toch niet hetzelfde.
 
Wij zijn begonnen met een geheel zachte pop maar wilde geen tuttige pop. We hebben Coco van Haba. Deze kan wel zitten en is 'goed gevuld'. Ik vond ze van veel zachte poppen de vriendelijkste en leukste uitstraling hebben. Vooral omdat onze dochter toen 15 maanden was wilde ik een zachte pop. Ze is er helemaal verliefd op en neemt haar nu veel mee. Gelukkig is ze niet eenkennig en wisselt ze dit met andere knuffels af. 
 
Terug
Bovenaan