Baby Reus

<p>Bij mijn vorige kindjes waste ik de kleertjes met Baby Reus. Maar ik kan het nergens meer vinden? ??‍♀️</p><p> </p><p>Waar kan ik dit vinden, of waar wassen jullie je baby kleertjes mee? </p>

Wasmiddel van Neutral, of iets anders zonder allerlei toegevoegde geurtjes enzo! Veel (huis)merken hebben tegenwoordig wel een "sensitive" variant :)

Wij wasten ook met baby reus! Toen bij de action gekocht, maar daar al heel lang niet meer gezien. Ik vrees dat wij ook op zoek moeten naar een ander babywasmiddel.

Gewoon met Robijn. Ik heb nooit ander wasmiddel voor de kleren van mn kinderen gekocht en ik was het gewoon met mn eigen kleren mee. Ik vind het echt teveel moeite om daar aparte wasjes voor te gaan draaien die dan bestaan uit 5 kledingstukken. Mn wasmachine draait nu al 2-3 wassen per dag (met 2 kids) dus geen zin in nóg meer wassen. Waarom zou je het apart wassen? Als je kindje gevoelig is voor wasmiddel en parfum dan snap ik het, maar anders zie ik de meerwaarde er niet van in?

Gewoon met Robijn. Ik heb nooit ander wasmiddel voor de kleren van mn kinderen gekocht en ik was het gewoon met mn eigen kleren mee. Ik vind het echt teveel moeite om daar aparte wasjes voor te gaan draaien die dan bestaan uit 5 kledingstukken. Mn wasmachine draait nu al 2-3 wassen per dag (met 2 kids) dus geen zin in nóg meer wassen. Waarom zou je het apart wassen? Als je kindje gevoelig is voor wasmiddel en parfum dan snap ik het, maar anders zie ik de meerwaarde er niet van in?

Baby Reus bestaat niet meer. Ik was er ook naar op zoek, maar vond op internet dat het uit het assortiment is gehaald helaas!

Wat CvB zegt. Wij wassen met jumbo eigen merk. Mijn dochter heeft er geen seconde last van gehad. Voor ons zoontje wassen we ook gewoon met ons eigen wasmiddel. Ben van mening dat die speciale wasmiddelen vooral hele goeie marketing zijn en inspelen op angst/onzekerheid van nieuwe ouders. Natuurlijk uitgezonderd kinderen met overgevoeligheid.

Terug
Bovenaan