<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik zit enorm in dubio. Onze dochter van bijna 4 maanden slaapt nu al een geruime week slecht, wat heel goed te maken kan hebben met de slaapregressie van 4 maanden. Helemaal prima, daar slaan we ons wel doorheen. Nu is het zo dat ze meestal tussen 19.30 en 20.30 naar bed gaat (fles 18.00/18.30) en wakker gemaakt wordt om 22.30 voor haar avondfles. Hiervan drinkt ze amper 135 leeg omdat ze gewoon echt in coma is. </p><p>Overdag krijgt zij om de 3.5 a 4 uur 150+5 die ook niet altijd even makkelijk er ingaat. Ze wordt nu dus al enige tijd vroeg wakker 5.30/6.00 uur en drinkt ook de ochtendfles slecht. Vaak maar 135. Ze weegt nu ongeveer 5.5 kilo en groeit goed. Nooit een grote eter geweest. </p><p>Maar nu mijn vraag....de avond en ochtendfles drinkt zij dus echt beroerd maar 4x 150+5 is echt te weinig. Maar weet zeker dat ze 4x 180+6 niet weg krijgt. Sochtends is ze nu vooral gewoon wakker wakker om te spelen en dus niet om te eten. Snachts soms ook nog een paar keer de speen. Maar misschien vindt ze meer rust als haar avondfles eruit gaat. Hopelijk drinkt ze dan sochtends ook beter...alleen ben ik echt bang dat ze te weining binnen krijgt.</p><p>Iemand tips of ideeen?</p>