Baby`s, verstoppertje spelen, witgoed hahaha

Papaaaaahhhhhh, we zijn verstoppertje aan het spelen, mama heeft me verstopt kun je me vinden hahahahaha

hahaha papa lag helemaal in een deuk en ikke ook...vond het wel grappig dat ik in de droger pas hihihihi.....maar de wasmachine mag ik niet uitproberen van mama....

Spelen jullie ook wel eens verstoppertje

Knuffel van Yoëll

Hier wordt ook verstoppertje gespeeld, maar dáár mag ik me niet verstoppen van mama!
Wij houden het nog op een eenvoudig kiekeboe spelletje door middel van een doekje over m'n snoet te leggen haha..

Ach ja,.. verschil moet er zijn

Kay zn Esmé

hahaha tja....ik was de was aan het vouwen en harald kwam ff kijken dus ikke snel Yoëll verstoppen hahaha was ook maar voor 1xtje hoor hhaha

Enuh Tanja....Met Yoëll gaat het nu weer beter, we moesten wel de zantac verhogen 2x 2 ml per dag en hij heeft ORS gehad voor de diaree...het was niet waterdun maar de kinderarts in het ziekenhuis dacht dat ie een darminfectie had en daar schijnt ors goed voor te helpen..en ja hoor woensdag gegeven en hij is weer helemaal opgeknapt...hij eet meer als ooit tevoren dus miss. heeft ie daar wel al een tijdje last van gehad...zn ontlasting is voor de zekerheid wel naar het laboratoruim van het SZE gegaan om te onderzoeken...omdat hij bijna 300 gram was afgevallen....

En nog iets....hij wil sinds deze week ook de fles weer drinken...wat hij al dik 4 maand niet meer heeft gehad....ik zit nu iedere avond lekker met hem op schoot te genieten hoor...heerlijk....

Liefs Denise

Hihi,.. het ziet er wel erg grappig uit! En natuurlijk weten wij ook wel dat je je kleine ventje daar niet in stopt ipv de box haha..

Als ik de was er uit haal moet ik altijd opletten dat m'n poes er niet in gaat liggen (lekker warm), anders is ze bij de volgende "droog-beurt" een beetje getoast en ziet ze d'r zo uit...

Hahaha...

Esmé mv Kay

hahahaha

lig hier in mijn eentje dubbel achter de compu...(hoe kom je erop... de droger uitproberen...)
manneke is al naar boven en ik kom net van mijn werk

(jaaaa en verslaafd als ik ben, moest ik even kijken)

hihih wat voor ras ik dat poesje.....( dat koppie).

liefs tobi

Waarschijnlijk is die poes een Pers.. Maar dit is niet mijn poes hoor haha.. Al zou  ze er wel zo uit zien als ze na een ritje droogtrommel er weer uit kwam haha..

Terug
Bovenaan