<p>Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn kleine meid van nu 19 weken oud ging savonds altijd zonder huilen naar bed rond 20.00-21.00 en slaapt dan meestal 45 minuten. Nu heeft ze sinds 2 dagen dat als ze in bed ligt ze de hele boel bij elkaar krijst, gilt en huilt. Dit heeft ruim een uur geduurd. Heb haar tussendoor vaak getroost, dan was ze weer rustig totdat ik weg was en dan begon het weer. Gisteren was ze bij de oppas en was het hetzelfde verhaal. Vanavond heeft ze ook bijna 45 minuten dit gedaan totdat ze toch in slaap viel. </p><p>Ik dacht eerst dat het door de oefenhapjes kwam, maar heb vandaag niks gegeven. Of zou het hapje van gisteren nog in haar lichaam zitten? </p><p>Vind het vooral zielig voor haar en vraag me af wat ik het beste kan doen als ze zo'n huilbui heeft. Tuurlijk troost ik haar, maar vaak als ik binnen kom begint ze al te lachen door het huilen heen. Nu slaapt ze ook steeds 5-10 minuten, dan weer hard huilen en dan weer slapen. </p><p>Of is dit een fase? Sprongetje? Dacht dat ze dr sprongetje wel gehad had, maarja ik weet het ook niet zeker natuurlijk. </p><p> </p>