Baby schoentjes

<p>Hoi allemaal, </p><p style="text-align: left;">Ik ben op zoek naar de perfecte schoentjes voor de eerste stapjes. Mijn dochter is nu bijna 8 maanden en naast dat ze al kruipt, gaat ze nu al staan en wilt ze stappen. Wat natuurlijk nog niet helemaal lukt ?. Ze doet nu alles op blote voeten, maar deze zijn nu door alle wrijving helemaal aan het vervellen. Ik ben dan ook op zoek naar goede schoentjes om haar voeten te beschermen, maar dat ze toch voldoende grip heeft. Hebben jullie tips?</p><p>Mvg Amee</p>
 
Mijn dochter van 11.5 maand gaat ook staan en stappen, maar doet alles op blote voeten. Dat is ook fijn want zo heeft ze de meeste grip. 
Ze heeft adidas schoentjes met flexibele zool, maar ze draagt ze eigenlijk nooit. Liefst op blote voeten of op sokken met anti slip! Pas als ze écht gaat lopen krijgt ze schoentjes voor buiten, maar dat zal pas rond de 13-14 maanden zijn denk ik.
 
Ik zou voor deze periode eerder gaan voor leren slofjes als je echt iets wilt hebben. Ze raden ook pas schoenen aan als ze een aantal maanden echt lopen. 
 
Ik zou voor leren slofjes gaan, schoenen zijn nog erg stug vaak en zijn echt bedoelt om te lopen. Het zit ook niet zo lekker met spelen. 
 
Zou ook idd voor slofjes gaan. Voor mijn zoontje (bijna 1) hebben we nét schoentjes gekocht. Hij loopt nu ongeveer anderhalve maand (begon ook met langs tafels stappen rond 8 maanden) en liep tot nu toe gewoon altijd op blote voeten. Pas kort geleden merkte ik dat hij buiten ook echt wilde lopen, dus nu hebben we daar schoentjes voor. Maar zou dat echt pas doen als ze ook daadwerkelijk (los) loopt een tijdje.
 
Baby pata heeft fijne slofjes. Mijn zoontje van 13 maanden, loopt net 2 weken los. Maar liep ook al vanaf 8 maanden naast de tafel en de bank e.d. hij loopt nu nog thuis op blote voeten omdat hij dit fijn vind en het meeste grip heeft. Als we de deur uit gaan doe ik hem de slofjes aan of antislip sokken. Wij gaan nu op zoek naar de eerste loopschoentjes. 
Ik zou antislipsokjes proberen of slofjes, loopschoentjes zijn duur en de voetjes groeien hard. Jammer van het geld. 
 
Voor mijn dochter heb ik leren slofjes van Boumy, maar vond die lastig aangaan. Nu ze weet wat de bedoeling is, gaat het beter. Zijn precies fijn genoeg voor staan en rondstappen in de winkel/speeltuin, ze kan er gewoon mee kruipen. Thuis en op de opvang heeft ze lekker blote voeten. Kort nadat ik deze hd gekocht, zag ik bij van Haren baby schoenen met zachte zool (elefante?) die had ik achteraf ook handig gevonden, omdat je die makkelijker aan kunt doen. Hier gaan we pas voor schoentjes met een wat hardere zool als ze écht loopt. Al heb ik wel sandalen van teva gekocht voor op de camping, want vind het sneu als ze daar niet kan oefenen met lopen als er alleen een grindpad is.
 
Toevallig hebben wij die elefanten schoentjes van van Haren gebruikt, maar wel pas toen hij kon lopen (14 maanden). Heerlijke schoentjes, echt een aanrader!
 
Terug
Bovenaan