Baby schopt tegen baarmoedermond, bij wie ook?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Mijn kleine schopt sinds twee dagen regelmatig tegen mijn baarmoedermond aan. Voro mijn gevoel is het dan net of 'ie naar buiten komt. Een erg eng gevoel.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit helemaal niet gehad. Na een paar schoppen heb ik er ook gelijk een aantal uren last van, een vaag gevoel hoog in mijn vagina.

Herkent iemand dit?

Groetjes, Marisa

Hey Marisa!

Hier hetzelfde probleem! Ik vind het ook een heel bizar gevoel en verre van aangenaam :-/ Maar echt er nadien nog last van hebben heb ik niet... misschien dat jouw baarmoedermond wat gevoeliger is?

Geen idee, is dit jouw eerste kindje? Bij mijn eerste heb ik het uberhaupt nooit gevoeld dat er tegenaan werd geschopt. Zodra de baby stopt doet het geen pijn meer hoor, maar na een paar flinke trappen blijft het gevoel nog een beetje hangen.

Groetjes, Marisa

Geen idee, is dit jouw eerste kindje? Bij mijn eerste heb ik het uberhaupt nooit gevoeld dat er tegenaan werd geschopt. Zodra de baby stopt doet het geen pijn meer hoor, maar na een paar flinke trappen blijft het gevoel nog een beetje hangen.

Groetjes, Marisa

Hai Marisa!

Ik herken je gevoel wel!! Ik heb het een aantal weken geleden een poos gehad dat het kindje af en toe "naar buiten" schopt. Tijdens een pretecho bleek dat t kindje met het hoofdje naar beneden ligt en als de beentjes strekken dat zijn weerslag heeft op het hoofdje. Dus eigenlijk zijn het geen echte schopjes op de baarmoedermond, maar bij mij dus het hoofdje.
Ik weet niet hoe ver je bent in de zwangerschap, maar ik zou me er nog niet teveel zorgen om maken. Vraag het anders een keertje aan de verloskundige. Ik hoorde dat ze vanaf 30 weken kunnen voelen hoe het kindje ligt...

groetjes,

Druifje
27+6 wkn.

Mijn baby duwt ook soms tegen de baarmoedermond aan. Doet heel erg pijn, maar niets aan te doen en kan ook geen kwaad.

Terug
Bovenaan