baby schopt zo..

Op dit moment is mijn baby gedraaid. Ligt met het hoofd tegen mijn ribben en mijn maag, en voert een krijgsdans uit op mijn blaas. Echt vervelend dat gestamp.
Ik heb overigens nooit een stuitligging gehad, en bevallen is nog een eind weg, maar toch voelt het nu ff vervelend!

Wat bijzonder dat jij zo goed kunt voelen dat hij met zijn hoofd zo ligt! Ik kan het niet zo goed voelen volgens mij hoor, maar mijn baby schopt ook enorm! Af en toe echt in mijn zij, dat ik er gewoon een schokje van krijg, en soms ook naar beneden, dat kan wel een beetje pijnlijk zijn. Ben benieuwd of de baby ook zo druk is als hij/zij geboren is!

Comfortabel is anders idd....lekkere plek ook, trappen op je blaas! Ik moet al zo vaak...
Onze b.i.o. (baby in oprichting) schopt soms ook heel erg. Maar dwarrelt nog door de hele baarmoeder heen! Mijn oudste meiden vinden het heerlijk al dat geschop...de oudste heeft het nobele plan opgevat om verloskundige te worden!
Maar al dat schoppen is toch ook wel een heerlijke bevestiging dat het goed gaat met onze kleintjes daarbinnen!!!

Groetjes Petra

Onze meid schopt heel erg hard en lomp. Haar hele lijf duwt ze continu tegen me aan. Ze ligt dwars dus dat is ook niet echt prettig voor mij. (hierdoor heb ik o.a. last van harde buiken). Maar ik heb wel de hele dag door bevestiging dat ze aanwezig is!

Hier een druk ventje in mijn buik, hij trappelt als een gek,
Afgelopen dinsdag lag hij met z'n hoofd naar beneden, dus dat was mooi, nou maar hopen dat hij daar blijft liggen.
Ik heb ook nog nooit een stuitligging gehad maar ben best wel bang dat dat nu zou kunnen gaan gebeuren want we gaan tenslotte allebei voor de derde en dan is alles al zo uitgerekt.

De baby ligt bij mij al een aantal weken met zijn hoofd naar beneden. De vk heeft het me laten voelen. Ik voel dan ook alleen maar aan de rechterbovenkant schopjes. Het is iig niet zon druktemaker als zijn oudere broer en zus.

Echt irritant he, dat gestamp op je blaas. Dat weet ik nog wel van de vorige.

Ik krijg kopstoten om mn blaas! Ze ligt met haar hoofdje naar beneden en haar gezicht richting mijn ruggengraat. Als ze trapt voel ik dat alleen aan de binnenkant, vrij weinig aan de buitenkant. Van buiten voel ik bovenaan vrij weinig omdat de placenta vooraan ligt. Das jammer. Daardoor is mn'buik bovenaan extra stevig volgens mij. En ook doordat ik al wat extra kilootjes gewicht teveel had voor de zwangerschap.
Maar het is een heeeeeeerlijk gevoel! Een klein mensje dat in je buik danst! ONS eigen meisje! Life is wonderfull...!!!

HEt kan soms inderdaad erg vervelend zijn al dat geschop maar ook lekkere bevestiging. Ik voel deze zwangerschap juist heel erg weinig. Mijn placenta ligt nu aan de voorkant waardoor je sowieso aan de buitenkant niet zoveel voelt. Ook is deze kleine meid een stuk rustiger als haar oudere zus. Maar ik voel haar gelukkig wel genoeg om bevestiging te hebben.

Terug
Bovenaan