Baby shirts met leuke opdruk????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Mijn vriend en ik zijn een beetje aan het zoeken voor een leuke shirtje/broekje voor de eerste dag.
Alleen willen wij het geslacht niet weten, waardoor het heeeeeeeel moeilijk is om iets gepast te vinden. Bijna allles is roze of blauw of mintgroen en dat staat mij niet aan.
Wij zoeken dus een shirt met leuke tekst. Bij Prenatal hebben ze wel de befaamde stamboom en a-star-is-born shirts, maar wij willen wat anders.

Weet iemand een winkel of een leuke site?

Alvast bedankt!

Groetjes Reneke

Hoi,

http://www.rainbowbabies.nl

http://www.simplycolors.nl

Zelf heb ik eigenlijk alleen nog maar kleertjes bij de bovenste site besteld en ik ben daar zeer tevreden over. Heb zelf geen shirtjes met opdruk besteld maar wel een keer bij een kennis laten bezorgen via die site, en zij was erg te spreken over de kwaliteit.

Succes.

Syl
37+6

hoi,

ik heb bij rainbowbabies met druktekst besteld, en dat was en blijft geweldig.

nu dacht ik bestel ik bij drukkies, dat was iets goedkoper, maar er zit een fout in de tekstsoort en het model vind ik toch een stuk minder.

dus ik kan je alleen rainbowbabies aanbevelen!

groetjes dimka

Hey,

Ik ben helemaal fan van simply colors, je kunt de tekst en de drukkleur en het lettertype helemaal zelf bepalen.

Ik heb toen ik in verwachting was van de 3e voor de andere 2 een shirtje besteld met de tekst hoera ik krijg een broertje of zusje en bij de jonste op de voorkant; mij wacht een enorme klus en op de achterkant; ik word eindelijk een grote zus.

Voor het geboortekaartje heb ik 2 shirtjes met de naam van de meiden erop besteld en daar maak ik een foto van en zet die met een leuke tekst op de voorkant.

Groetjes Daantje

Hey.

Bij www.koterkado.nl   kan je ook hele leuke shirts vinden.
Je kan zelf de tekst invullen.
Ook hebben ze andere dingetjes zoals mutsjes enz.
Succs. laat je ons weten waar en wat je gekocht hebt?

groeten van Miena.

Ik bestel alle shirts bij rainbowbabies.nl

Daar hebben ze ook rompers, shirts en broekjes in maat 44.
Wat aan te raden is als eerste pakje.
Ons zoontje woog 6 pond met de geboorte
en paste maat 44 van rainbowbabies heel mooi!
Zelfs het broekje moest nog worden omgeslagen!

Groetjes

ik ben zelf ook groot fan van www.rainbowbabies.nl heb hier zelf al zeer regelmatig wat besteld, kunt zelf tekst kiezen als opdruk.

Echt goede service, prima kwaliteit!

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan