Baby shower bij 2e

Hoi. Mijn vriend vroeg of ze bij een 2e in het algemeen ook een baby shower doen. Ik zei geen idee. Is dat gebruikelijk of niet.
Weet iemands dat?

 
Wisselt heel erg! Sommige doen het alleen bij de eerste maar nu ook vaker bij een volgend kind! Ik heb er bij nr 2 ook één gehad, was eigenlijk toch wel erg leuk! Is toch wel elke keer een feestje! Al zag ik er van tevoren tegen op haha!
 
Bij mijn schoonzus hadden we de eerste keer een babyshower met alles erop en eraan. De 2e keer zijn we gaan high-teaen en hadden we allemaal een klein cadeautje meegenomen 
 
Vaak bij de 1e uitgebreid met alle gekke spelletjes. En dan bij een 2e gewoon gezellig een high tea....alleen is dat nu even lastig.
 
Ik weet niet waar jullie wonen maar in Limburg word elke gelegenheid tot feest, cadeaus en gezelligheid toch wel benut ? ik ken dus geen mamas die alleen bij de 1ste een babyshower hebben gehad en 2de niet. Komt mij zelfs raar over, zeker omdat ik flink wat fotos heb van mijn babyshower en dat bij een 2de ook zou doen! Stel je 2de denkt later met de fotoalbums kijken : mijn komst was geen feest ? elke zwangerschap is toch mooi ❤️
 
Hey. Ik woon in best. Maar kom oorspronkelijk uit Weert. En snap wat je bedoelt. Bij eerste extra echos laten maken bij een school. Ga ik nu ook weer doen. Voor mij leuk maar ook voor mijn zoontje of dochtertje straks.
 
Terug
Bovenaan